ران پرلمن: Hellboy 3 ساخته نخواهد شد

16 October 2016 - 09:00

با شخصیتی خشن ولی مهربان و کاریزماتیک، ران پرلمن (Ron Perlman) برای چندین دهه است که قلب‌های طرفداران را برای فیلم‌‌های Beauty and the Beast «دیو و دلبر»، Adventure Time «زمان ماجراجویی»، Sons of Anarchy «پسران آشوب» و Pacific Rim «حاشیه اقیانوس آرام» ربوده است. با وجود بیشتر از صدها نقش که در تلوزیون و سینما بر عهده داشته است؛ بی‌شک محبوب‌ترین آن‌ها هلبوی (Hellboy) هست. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

طرفداران برای یک ماجراجویی دیگر با این ابرقهرمان عجیب مدت‌ زیادی است که منتظر ساخته شدن فیلم سوم آن هستند؛ فیلمی که گیلرمو دل تورو (Guillermo del Toro) آن را بسازد و یک سگانه عالی را به وجود آورد. بعد از اکران فیلم Hellboy II: The Golden Army «پسر جهنمی ۲: ارتش طلایی» در سال ۲۰۰۸، این کارگردان و نویسنده‌ی کاربلد و پیشرو به طرفداران اطمینان داد که فیلم سوم Hellboy «پسر جهنمی» نیز ساخته می‌شود؛ اما در جشنواره کامیکان در شهر نیویورک، ران پرلمن بیان کرد که فکر نمی‌کند فیلم دیگری از Hellboy «پسر جهنمی» ساخته شود.

سایت اسکرین‌رنت (ScreenRant) با ران پرلمن به دور یک میزگرد نشسته که مربوط به آخرین همکاری او با گیلرمو دل تورو، سریال Trollhunters «شکارچیان ترول»، بود. اسکرین‌رنت از فرصت به دست آمده استفاده می‌کند و از پرلمن می‌پرسد که این همکاری می‌تواند احتمال ساخته شدن ۳ Hellboy «پسر جهنمی ۳» را افزایش دهد؛ اما در کمال تاسف جوابی که دریافت کردند این بود:

ما دیگر در این باره صحبت نمی‌کنیم.

اصرار برای فهمیدن دلیل این موضوع، پرلمن را وادار کرد که این گونه جواب دهد:

من مشغول به کار خود هستم و او به کار خودش مشغول است. شاید یک روز او تلفن بزند و بگوید بیا انجامش دهیم، ولی تا آن روز هر کدام از ما دو نفر مشغول پیدا کردن یک دنیای دیگر برای فتح کردن است.

به نظر نمی‌رسد که جهان‌هایی که این دو قصد دارند فتح کنند با هم تداخل داشته باشند و شاید تا یک مدت زمان طولانی شاهد همکاری دیگری از این دو نفر نباشیم. بعد از این که از پرلمن پرسیده شد که آیا همکاری دیگری با گیلرمو خواهد داشت؛ به علامت نه سر خود را تکان داد و بیان کرد: ” نه تا جایی من خبر داشته باشم”.

برای سال‌های زیادی پرلمن بزرگ‌ترین حامی و طرفدار این سری فیلم محسوب می‌شد و از حساب توییتر خود برای به وجد آوردن و مشتاق کردن طرفداران استفاده می‌‌کرد.

شخص دیگری نیز به اندازه‌ی من سری فیلم Hellboy «پسر جهنمی» را دوست دارد؟ بیاید فیلم سوم را نیز بسازیم و یک سگانه عالی را به وجود آوریم. ما مستحق این هستیم.

همچین حرکاتی در اینترنت بود که باعث ساخت فیلم Deadpool «ددپول» شد و Hellboy «پسر جهنمی» هم همچنان در این قلمرو نامهربان و نابرابر سینما برای رسیدن به خواسته‌ی خودش تلاش می‌کند. در بهار گذشته بود که ایمان پرلمن به ساخته شدن فیلم سوم از Hellboy «پسر جهنمی» کم شد. او به سایت ورایتی (Variety) اعلام کرد که: ” هرگز این دنباله ساخته نمی‌شود؛ البته هیچ غیرممکن مطلقی وجود ندارد”. ماه گذشته بود که پرلمن در جواب یکی از طرفداران سرسخت فیلم، امیدهای ما را نیز افزایش داد:

من بر روی یک فیلم دیگر از Hellboy «پسر جهنمی» کار می‌کنیم. هیچ کس دیگری بر روی این پروژه جز من نیست، ولی من دارم روی آن کار می‌کنم.

پرلمن در آخرین صحبت احتمال ساخته شدن فیلم سوم را از بین نبرد و تمامی درها را بر روی این فیلم محبوب نبست، ولی زمانی که خود هلبوی (Hellboy) امید خود را از دست داده است می‌شود این سری فیلم را مرده دانست.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.