آنتونی مایکل هال به فیلم Halloween Kills اضافه شد

27 August 2019 - 16:00

آنتونی مایکل هال (Anthony Michael Hall) به جمع بازیگران فیلم‌ Halloween Kills، اولین دنباله از دو دنباله‌ای که دیوید گوردون گرین (David Gordon Green) و دنی مک براید (Danny McBride) معرفی کرده بودند پیوست. ددلاین تایید کرد که این بازیگر کهنه کار در کنار ملکه هالویین جمی لی کرتیس (Jamie Lee Curtis) بازی خواهد کرد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این ریبوت که ادامه‌ دهنده‌ی فرانچایز خواهد بود شامل کرتس در نقش لاری استود (Laurie Strode)، مایکل مایرز ( Michael Myers) و بازگشت کارگردان اصلی جان کارپنتر (John Carpenter) در یک نقش اساسی است. فیلم سال گذشته‌‌ی دیوید گرین گوردون پرفروش‌ترین فیلم این فرانچایز ۴۰ ساله عنوان گرفت و ۲۵۵٫۵ میلیون دلار در باکس آفیس فروخت.

از دیگر آثار هال می‌توان به سریال The Goldbergs و سریال Agents of S.H.I.E.L.D از مارول و Riverdale اشاره کرد. همچنین در War Machine و Live by Night نیز حضور داشت.

Halloween Kills توسط  Trancas International Films، Miramax و استودیو Blumhouse Productions تهیه شده است و قرار است تا در ۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ روی پرده‌ی سینما می‌رود.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.