بالتاسار کورماکور فیلم Arthur the King با حضور مارک والبرگ را کارگردانی می‌کند

27 August 2019 - 13:30

کارگردان فیلم ۲ Guns (دو اسلحه): بالتاسار کورماکور (Baltasar Kormakur) با ستاره این فیلم: مارک والبرگ (Mark Wahlberg) دوباره برای پروژه فیلم Arthur the King (پادشاه آرتور)، محصول کمپانی Paramount Players،  همکاری خواهد کرد. فیلم‌برداری این فیلم در نیمه اول سال ۲۰۲۰ شروع خواهد شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم برگرفته از کتاب Arthur: The Dog Who Crossed the Jungle to Find a Home (سگی که جنگل را پیمود تا خانه‌ای پیدا کند) نوشته مایکل لیندنورد (Mikael Lindnord) است که در سال ۲۰۱۷ چاپ شد. مایکل لیندنورد کاپیتان یک تیم مسابقه ماجراجویی سوئدی بود. والبرگ نقش لیندنورد را در فیلم بازی خواهد کرد. و در کتاب، لیندنورد در یک مسابقه ۴۰۰ مایلی در میان جنگل‌های اکوآدور، با یک سگ ولگرد زخمی دوست می‌شود که نهایتاً سرپرستی اش را قبول می‌کند و او را به سوئد برمی‌گرداند.

والبرگ هم‌چنین به عنوان EP نیز در این پروژه فعالیت خواهد کرد. فیلم‌نامه اقتباسی را مایکل براندت (Michael Brandt) می‌نویسد. مارک کانتون (Mark Canton)، تاکر تولی (Tucker Tooley)، کورتنی سولومون (Courtney Solomon)، و تسا تولی (Tessa Tooley) از تهیه‌کنندگان پروژه و دوروتی کانتون (Dorothy Canton)، براندت، و لیندنورد از تهیه‌کنندگان اجرایی می‌باشند.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.