جیک ایبل به فیلم بدون عنوان جیمز وان پیوست

27 August 2019 - 15:30

بازیگر Love & Mercy، جیک ایبل (Jake Abel) درمیان بازیگران اثر بی‌نام از شرکت Atomic Monster Production جیمز وان (James Wan) که از آن با نام مستعار silvercup یاد می‌شود، قرار گرفت. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید

ایبل در فیلمی که وان را به ریشه‌های ترسناک/دلهره‌آور مستقلش باز می‌گرداند، به آنابل والیس (Annabelle Wallis) و جورج یانگ (George Young) پیوست. این فیلم که اطلاعات زیادی از آن منتشر نشده در لس‌آنجلس و در اواخر سپتامبر فیلمبرداری آن آغاز خواهد شد. فیلم به صورت مستقل توسط Starlight Media و Midas Innovation سرمایه‌گذاری می‌شود که آن را در چین توزیع خواهند کرد. New Line که سابقه‌ی طویلی در همکاری با وان در مجموعه‌ی Conjuring و فیلم مورد انتظار Mortal Kombat (که توسط وان تهیه می‌شود) دارد، فیلم را در بقیه دنیا توزیع و پخش خواهد کرد. وان و مایکل کلیر (Michael Clear) تهیه‌کنندگان این اثر هستند و داستان آن توسط وان و اینگرید بیسو (Ingrid Bisu) نوشته شده است.

ایبل در میان آثاری همچون سریال علمی تخیلی Netflix با نام Another Life، سریال کوتاه شبکه‌ی Bravo با نام Dirty John، درام ساخته‌ی پیتر جکسون (Peter Jackson) با نام The Lovely Bones و فیلم Percy Jackson: Sea of Monsters که توسط ۲۰th Century Fox منتشر شد، حضور دارد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.