کارگردانی فیلم Flamin’ Hot درباره خالق چیتوز به ایوا لونگوریا سپرده شد

27 August 2019 - 16:30

ایوا لونگوریا (Eva Longoria) بازیگر، تهیه کننده و کارگردان هالیوودی برای کارگردانی فیلم Flamin’ Hot انتخاب شد که داستان ریچارد مونتانز خالق اسنک چیتوز را روایت می‌کند. فاکس سرچلایت تولید این فیلم بیوگرافی را برعهده دارد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

ریچارد با سختی کشیدن بسیار به رویای آمریکایی دست پیدا کرد: او پسر یک مهاجر مکزیکی بود که حین سرایداری برای شرکت تولید غذای فریتو – لی ایده چیتوزهای تند و خوشمزه به ذهنش رسید. اسنک خلق شده توسط او که از مزه‌های تند مشهور مکزیکی الهام گرفته شده بود، این شرکت را نجات داد و صنعت غذا را دچار تحول کرد. او پدیده‌ای فرهنگی خلق کرد که امروزه هم طرفداران زیادی دارد.

لوئیس کولیک (Lewis Colick) نویسنده فیلم October Sky «آسمان اکتبر» فیلمنامه Flamin’ Hot را نوشته است. لونگوریا علاوه بر این فیلم، کارگردانی ۲۴/۷ را برعهده دارد که خودش و کری واشینگتن (Kerry Washington) در آن حضور دارند. نکته قابل توجه اینجاست که طی ۱۲ سال گذشته تنها یک لاتین کارگردانی یکی از ۱۲۰۰ فیلم پرفروش سینما را برعهده داشته است.

او همچنین تهیه‌کنندگی پروژه‌های مختلفی مثل A Class Apart و Lucky Boy را برعهده دارد. به تازگی فیلم لایو اکشن Dora and the Lost City of Gold «دورا و شهر گمشده طلایی» با بازی او اکران شده است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.