نقش‌آفرینی اشلی گرین، گرگ فاینلی، دیوید آرکت، و خیلی‌های دیگر در درام Blackjack: The Jackie Ryan Story

27 August 2019 - 17:00

اشلی گرین (Ashley Greene)، گرگ فاینلی (Greg Finley)، براندون توماس لی (Brandon Thomas Lee)، و دیوید آرکت (David Arquette) برای بازی در Blackjack: The Jackie Ryan Story، فیلمی در مورد جکی ریان: اسطوره بسکتبال خیابانی اهل بروکلین، قرارداد بسته‌اند. دانی ای آبکاسر (Danny A. Abeckaser) این فیلم را برای کمپانی فیلم‌سازی خودش: ۲B Films می‌سازد. آنتونیو ماسیا (Antonio Macia) و ریان فیلم‌نامه را به رشته تحریر در آورده‌اند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم که بر اساس یک داستان واقعی می‌باشد، در مورد جکی است: یک بسکتبالیست خیابانی تندخو، متظاهر، و خودمحور که پس از سال‌ها خوشگذرانی و سهل‌انگاری، به نظر می‌رسد که از رویاهایش برای بازی در تیم‌های حرفه‌ای بسکتبال نصیبی نبرده است. جکی به‌همراه پدر سلطه‌جویش و بهترین دوست متلک گویش: مارتی، ساختمان‌سازی می‌کند. پس از این‌که در زمین بسکتبال معروف West 4th، جکی به خاطر استعداد خارق العاده‌اش دیده و شناخته می‌شود، از او دعوت می‌کنند تا برای بازی در تیم New Jersey Net نیز تلاش خود را بکند. حالا او مجبور می‌شود که با شیاطین درونی‌اش، و حتی خانواده‌اش روبه‌رو شود، و زندگی‌اش را تغییر بدهد.

گرین در این فیلم نقش اول زن را خواهد داشت، فاینلی هم در نقش اصلی ظاهر خواهد شد، و لی نیز نقش برادر جکی ریان را بازی می‌کند.

رابرت داوی (Robert Davi)، بو دیتل (Bo Dietl)، تارا وستوود (Tara Westwood)، سین آوری (Sean Avery)، و جیمز مادیو (James Madio) از دیگر بازیگران این فیلم هستند که فیلم‌برداری اش قرار است در پایان ماه در نیویورک کلید بخورد. آبکاسر و وینسنت ماگیو (Vincent Maggio) از تهیه‌کنندگان پروژه و ایزاک گیندی (Isaac Gindi)، دیوید گیندی (David Gindi) و ران روفه (Ron Rofe) هم از تهیه‌کنندگان اجرایی می‌باشند.

آبکاسر درباره فیلم گفت:

از این‌که بالاخره می‌توانیم فیلم‌برداری فیلم را شروع کنیم، بسیار هیجان‌زده هستم. ما دو سال است که در پشت صحنه درگیر این فیلم هستیم و ماه آخر را در نیویورک مشغول آمادگی برای ورود به فاز تولید و انتخاب تیم بازیگران بوده‌ایم. و این‌که درنهایت می‌توانیم فیلم‌برداری را شروع کنیم و تیم بازیگران را نیز تکمیل کرده‌ایم، بسیار بسیار هیجان‌انگیز است. ما باید بازیگرانی را پیدا می‌کردیم که علاوه‌بر بر استعداد بازیگری، توانایی بازی بسکتبال را نیز می‌داشتند تا بتوانیم برای گفتن قصه جکی ریان به آن شکلی که من می‌خواستم، این فیلم را به درستی از آب دربیاوریم.

آبکاسر پس از ساختن فیلم هنوز اکران نشده Mob Town که در آن با آرکت هم‌بازی بوده است، و هم‌چنین فیلم First We Take Brooklyn، این فیلم سومین تجربه کارگردانی او به شمار می‌رود. در آینده نیز می‌توانیم شاهد نقش‌آفرینی آبکاسر در فیلم مورد انتظار The Irishman، ساخته مارتین اسکورسز (Martin Scorsese) باشیم.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.