شیلین وودلی به After Exile پیوست

28 August 2019 - 00:00

شیلین وودلی (Shailene Woodley) برای بازی در فیلم درام After Exile به کارگردانی مایکل استرن (Michael Stern) و با هنرمندی رابرت دنیرو (Robert De Niro) و شایا لباف (Shia LaBeouf) قرارداد امضا کرده است. آنتونی تورن (Anthony Thorne) و مایکل توو (Michael Tovo) فیلم‌نامه کار را نوشته‌اند که توو داستان را نوشته که براساس وقایع واقعی زندگی خودش است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم توسط آنتونی تورن و استیو اسنایدر (Steve Snyder) از Pacific Shore Films ساخته می‌شود.

فیلم After Exile داستان مایک دلانی (Mike Delaney) است که بعد از آزادی از زندان، بخاطر کشتن مرد بی‌گناهی بعد از دزدی وحشتناکی، باید وارد زندگی قدیمی‌اش شود، جایی که او و پدرش (با بازی دنیرو) که قبلا خلافکار بوده، سعی دارند برادر جوان‌ترش را از آینده مرگبار مواد و خلاف نجات دهند. این درام درباره مسیر سخت بخشش و رستگاری است.

دنیرو نقش تد دلانی، خلافکار سابق را بازی می‌کند که همسرش را سال‌هت قبل از دست داده و حالا الکلی است و احساس گناه می‌کند. او فقط به دنبال نجات دو پسرش از مسیر تاریک و مخربی است که در پیش گرفته‌اند.

وودلی نقش دانا، زنی که با مایک دلانی (با بازی لباف) بزرگ شده و رابطه پیچیده‌ای با او دارد که باعث معتاد و افسرده شدنش می‌شود، را بازی می‌کند. با آزاد شدن مایک از زندان، دانا سعی می‌کند رابطه‌شان را ترمیم کند، برای همین پیش مایک و پدرش می‌رود و امیدوار است بتواند از زندگی‌ جهنمی‌اش فرار کند.

فیلم‌برداری این پروژه از ماه نامبر در فیلادلفیا شروع می‌شود و لو کوهن (Les Cohen) تهیه‌کننده اجرایی کار است.

وودلی آخرین بار در فیلم Adrift دیده شد و تازه سر کار Endings, Beginnings به کارگردانی درک دورموس (Drake Doremus) بوده که ماه دیگه در تورنتو اکران می‌شود.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.