وایولا دیویس نقش میشل اوباما را در سریال بانوان اول ایفا خواهد کرد

28 August 2019 - 09:30

بر اساس گزارشات Deadline، شبکه‌ی Showtime درحال توسعه‌ی سریال درامی با نام First Ladies درباره‌ی بانوان اول کاخ سفید است. در این سریال که توسط آرون کولی (Aaron Cooley) خلق می‌شود، وایولا دیویس (Viola Davis)، بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی اسکار نقش میشل اوباما را ایفا خواهد کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

داستان First Ladies در جناح شرقی کاخ سفید (قسمتی که رئیس جمهور آمریکا و خانواده‌اش در آن سکونت می‌کنند) اتفاق می‌افتد، جایی که بسیاری از تصمیمات مهم که توانایی تغییر دنیا را دارند، خارج از دید و توسط بانوان اول کاریزماتیک، پیچیده و پویا گرفته می‌شود. این سریال از زندگی شخصی و سیاسی نمونه‌ترین بانوان اول آمریکا پرده برمی‌دارد. فصل نخست سریال به النور روزولت، بتی فورد و میشل اوباما اختصاص پیدا خواهد کرد.

این مجموعه که توسط کولی نویسندگی می‌شود، بر اساس ایده‌ای اولیه از او به همراه کتی شولمن (Cathy Schulman) و الهام گرفته از فیلمنامه‌ای که کولی برای لیدی برد جانسون نوشته بود (این فیلمنامه در هیچ اثری مورد اقتباس قرار نگرفت)، است. تهیه‌کنندگی اجرایی این اثر توسط کولی، شولمن از Welle Entertainment، جف گسپین (Jeff Gaspin) از Gaspin Media و برد کاپلن (Brad Kaplan) از LINK Entertainment انجام خواهد شد. دیویس به همراه جولیوس تنون (Julius Tennon) از طریق شرکتشان با نام JuVee Productions، از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند.

First Ladies توسط شبکه‌ی Showtime و Lionsgate TV در کنار Welle Entertainment، کمپانی Gaspin Media و JuVee Productions تهیه خواهد شد.

منبع: Cominsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.