کولین فارل تهیه‌کننده‌ی یک اثر اقتباسی از رمان The Ruin شد

28 August 2019 - 16:00

کولین فارل (Colin Farrell) در حال همکاری با تهیه کننده لی ماجیدای ( Lee Magiday) تهیه کننده‌ی The Favourite در یک پروژه اقتباسی از رمان جنایی ایرلندی The Ruin است که در واقع این نخستین پروژه‌ی شرکت تهیه کنندگی جدید فارل یعنی Chapel Place Productions است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

رمان نویسنده ایرلندی ‌درولا مک تیرنان ( Dervla McTiernan) که به خوبی هم تحسین و از آن استقبال شد، داستان کارآگاه کورمک ریلی (Cormac Reilly) را دنبال می‌کند که او درجستجوی ردپای یک مورد مشکوک است که در ۲۰ سال قبل اتفاق افتاده و در طی آن مادر دو فرزند بر اثر اوردوز از دنیا رفته‌ است. در طی این رمان داستانهایی از فساد در پلیس و سوء استفاده از کلیسا را شاهد هستیم.

فارل با همکاری خواهرش کلادین (Claudine) و Chapel Place در حال تهیه و توسعه این پروژه به همراه Sleeper Films از ماجیدای و شرکت استرالیایی Hopscotch Features هستند.

این فیلم همکاری مجدد فارل و ماجیدای است که این دو در فیلم The Lobster از یورگوس لانتیموس (Yorgos Lanthimos) همکار بودند. رمان The Ruin اولین رمان از مک تیرنان است که سری کاراگاه کورمک ریلی را دنبال می‌کند. این رمان در آمریکا، ایرلند، انگلستان، نیوزیلند و استرالیا به چاپ رسید و جزو ۱۰ رمان پرفروش به حساب می‌آمد. نویسنده این رمان دنباله آن را به نام The Scholar نوشت که در مارس ۲۰۱۹ منتشر شد. آخرین رمان این سری The Good Turn نام دارد که قرار است در سال ۲۰۲۰ به چاپ برسد.

تروی لام (Troy Lum) از Hopscotch در مورد این پروژه گفته است:

ما بسیار هیجان زده هستیم که این رمان را معصه‌ی ظهور می‌‌رسانیم و فکر می‌کنم همکارانی بهتر از لی، کلادین و کولین نمی‌توانستم داشته باشیم. این داستان توسط شخصیت بسیار قدرتمند کاراگاه کورمک ریلی هدایت می‌شود و در سواحل بی‌نظیر ایرلند دنبال خواهد شد.

ماجیدای اضافه کرد:

من از اینکه با تروی و اندرو (Andrew ) مجدداً همکاری می کنم و هیمنطور این که با کولین و کلادین در چنین پروژه‌ای اینجا هستیم خوشحالم. رمان خارق العاده است و درولا یک فضا و داستان بسیار قوی و با شخصیت‌های بسیار موثر را خلق کرده است. این رمان بسیار درخشان است و نمایشی سرگرم کننده و صمیمی از تاریخ یک شهر خواهد بود.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.