انتشار پوستر و اطلاعاتی جدید درباره سریال Batwoman

28 August 2019 - 12:58

شبکه CW به تازگی پوستری هنری از سریال ابرقهرمانی جدیدش یعنی Batwoman «بت‌وومن» منتشر کرده است که در این پوستر روبی رُز (Ruby Rose) در لباس شخصیت بت‌وومن دیده می‌شود. در ادامه با خلاصه‌ای از داستان این سریال با سینما فارس همراه باشید.

کیت کین (با بازی رز) هیچوقت قصد نداشت تبدیل به قهرمان شورشی جدید در شهر گاتهام شود. ۳ سال از ناپدید شدن بتمن به شکلی مرموز می‌گذرد و گاتهام بیشتر از همیشه در نا‌امیدی غرق شده است. بدون کمک شوالیه تاریکی، اداره پلیس گاتهام توسط گروه‌های خلافکار و جنایتکار اشغال شده است. در این شرایط جکوب کین (با بازی Dougray Scott) با تیم نظامی‌اش همه‌جانبه از شهر محافظت می‌کند. سال‌ها قبل، همسر و دختر اول جکوب در جریان یک تیراندازی توسط خلافکاران شهر کشته شدند و او تنها دختر بازمانده خود یعنی کیت کین را برای حفظ جانش از گاتهام خارج کرد. پس از خارج شدن از مدرسه نظامی و سال‌ها تمرین خشن و وحشیانه برای بقا، حال کیت به خانه برگشته است. جایی که گروهی خلافکار با نام Alice in Wonderland پدرش و گروه نظامی او را هدف قرار داده و همچنین بهترین مامور او یعنی سوفی مور (با بازی Meagan Tandy) را گروگان گرفته‌‍اند. حتی با وجود ازدواج مجدد جکوب، او همچنان با مشکلات ناشی از از دست دادن خانواده قبلی خود درگیر است و تنها دختر بازمانده خود یعنی کیت را از خودش دور می‌کند.

ولی کیت از دستور و اجازه گرفتن خسته شده است. برای نجات خانواده و شهرش او باید به چیزی تبدیل شود که پدرش از آن تنفر دارد؛ یک شوالیه تاریکی شورشی جدید. با کمک خواهر ناتنی و صبور خود یعنی ماری (با بازی Nicole Kang) و همچنین پسر لوشس فاکس معروف یعنی لوک فاکس (با بازی Camrus Johnson)، کیت میراث پسرعموی گمشده خود یعنی بروس وین را با تبدیل شدن به بت‌وومن ادامه می‌دهد. کیت سعی می‌کند با تمام توان به جدال با حقه‌های تاریک آلیس (با بازی Rachel Skarsten) برود، شخصیتی از نظر روانی ناپایدار که همواره در مرز بین سالم و دیوانه بودن گیر کرده است. با اشتیاق برقراری عدالت اجتماعی و با پیروی از ندای درونی خود، کیت به عنوان بت‌وومن پا به تاریکی‌های شهر گاتهام می‌گذارد. ولی او هنوز با قهرمان بودن فاصله دارد. در شهری لبریز از ناامیدی، او قبل از اینکه بتواند تبدیل به نمادی برای امیدواری شود، باید بر آن روی تاریک خودش غلبه کند.

سریال بت‌وومن از شبکه CW در تاریخ ۶ اکتبر (۱۴ مهر) پخش خواهد شد. در ادامه نیز پوستر منتشر شده آمده است:

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.