جوئل مک‌هال، آماندا بروگل و رابرت مایلیت به کوین جیمز در فیلم Becky پیوستند

28 August 2019 - 16:30

جوئل مک‌هال (Joel McHale)، بازیگر سریال The Handmaid’s Tale، آماندا بروگل (Amanda Brugel) و رابرت مایلیت (Robert Maillet) بازیگر فیلم‌های Pacific Rim و Sherlock Holmes به بازیگران فیلم Becky پیوستند. این فیلم توسط جاناتان میلوت (Jonathan Milott) و کری مرنیون (Cary Murnion) کارگردانی می‌شود. کوین جیمز (Kevin James) قبلا برای بازی در نقش شخصیت شرور فیلم اعلام شده بود و لولو ویلسون (Lulu Wilson) بازیگر فیلم‌های Annabelle: Creation و The Haunting of Hill House قرار است نقش اصلی را در فیلم بازی کند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

جوردن لوین (Jordan Levine)، جوردن بکرمن (Jordan Beckerman) و راس پوسترنیک (Russ Posternak) از Yale Productions در کنار رافائل مارگولز (Raphael Margules) و جی دی لیفشیتز (J.D. Lifshitz) از BoulderLight Pictures این فیلم را تهیه خواهند کرد.

فیلم روی دختر چهارده ساله‌ای به‌نام بکی تمرکز دارد، که او می‌خواهد برای تعطیلات آخر هفته‌اش به همراه پدرش جف (Jeff) که جوئل مک‌هال نقشش را بازی می‌کند، به خانه‌ی ساحلی‌شان بروند تا بعد از فوت مادرش حال و هوایی عوض کنند. این سفر خوب پیش می‌رود تا زمانی که عده‌ای از مجرمان به خانه‌ی ساحلی آن‌ها هجوم می‎آورند که سر دسته‌ی آنان مرکلیس دامینیک (merciless Dominick) نام دارد. بکی، دیگر دختر کوچولوی بابا نیست. در این فیلم اکشن و هیجانی شخصیت جان ویک (John Wick)  در دختری چهارده ساله توصیف می‌شود.

Highland Film مسئولیت فروش فیلم در سطح بین‌المللی را دارد و قرار است فیلم را در جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم تورنتو معرفی کند.

جوئل مک‌هال بیشتر بخاطر نقشش در سریال Community از NBC که بخاطرش در مراسم Emmy نامزد جایزه شده بود، مشهور شده است، همچنین اعتبارات او شامل هنرنمائیش در سریال تلویزیونی The Joel McHale Show with Joel McHale در نتفلیکس است.

آماندا بروگل هم در فیلم Room  در کنار بری لارسن (Brie Larson) حضور داشته است. همچنین او قرار است در سریال جدید Snowpiercer از TBS بازی کند. رابرت مایلت هم در فیلم Deadpool 2 از Fox و سریال American Gods بازی کرده است.

منیع: Deadline

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.