اولین تصویر از فیلم زندگی‌نامه Louis Wain منتشر شد

28 August 2019 - 19:31

استیسی مارتین (Stacy Martin)، شارون رونی (Sharon Rooney)، هیلی اسکویرز (Hayley Squires) و ایمی لو وود (Aimee Lou Wood) به بازیگرانی همچون بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) و کلر فوی (Claire Foy) برای ایفای نقش در فیلم زندگی‌نامه Louis Wain پیوسته‌اند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید‌.

اولین عکس از این فیلم، که آندرا رایزبورو (Andrea Riseborough) و توبی جونز (Toby Jones) را در اختیار دارد، منتشر شده است.

این چهار بازیگر جدید، نقش خواهران وین را بازی می‌کنند، درحالیکه ادل اختر (Adeel Akhtar)، جولین بارات (Julian Barratt) و آسیم چادری (Asim Chaudhry) دیگر بازیگران فیلم هستند.

وین، هنرمند انگلیسی است که بین سال‌های ۱۹۳۹-۱۸۶۰ زیسته و بخاطر نقاشی‌هایش شناخته شده که بیشتر تصاویری از گربه‌ها و بچه گربه‌ها با چشمان درشت است. سپس وی به بیماری اسکیزوفرنی مبتلا شد که طبق گفته روان‌پزشکان، اثر بیماری‌اش در کارهایش دیده می‌شود.

ویل شارپ (Will Sharpe) کارگردان و نویسنده فیلم‌ به همراه سیمون استفنسون (Simon Stephenson) است، فیلمی که گای هیلی (Guy Heeley) و آدام آلکلند (Adam Ackland) به همراه اد و لی کلارک (Ed and Leah Clarke) تولید می‌کنند. کمپانی‌های StudioCanal, SunnyMarch, Shoebox, Film4 و Amazon Studios‌ سازندگان فیلم هستند.

وین در سن ۲۳ سالگی با معلم خواهرش، امیلی ریچاردسون، ازدواج می‌کند که ۱۰ سال از خودش بزرگتر بوده است. این ازدواج بخاطر فاصله سنی زیاد بین آن‌ها تایید نشد. او با همسرش به هامپستد در شمال لندن می‌رود اما امیلی مبتلا به سرطان سینه می‌شود و بعد از سه سال فوت می‌کند. قبل از مرگ امیلی، وین موضوعی را کشف کرد که حرفه‌اش را تعریف می‌کند. امیلی در طول دوران بیماری‌اش، توسط گربه‌ سیاه و سفیدش پیتر، که یک شب بارانی نجاتش داده بود، آرام می‌شد.

وین برخلاف شهرتش، مشکلات مالی شدیدی در سراسر زندگی‌اش داشت. او حامی مالی مادر و خواهرانش بود و گاهی نقاشی‌هایش را بدون هیچ‌گونه حق و حقوقی می‌فروخت.

استودیو Studiocanal این فیلم را در انگلیس، فرانسه، آلمان، استرالیا پخش می‌کند و آمازون مسئول پخش آن در ایالت متحده است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.