مدت زمان فیلم The Irishman مشخص شد

29 August 2019 - 11:54

به تازگی مدت زمان فیلم جدید مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) یعنی The Irishman «مرد ایرلندی» مشخص شده است. The Irishman وعده یک فیلم مافیایی شاهکار را می‌دهد و مدت زمان ۳٫۵ ساعته آن قطعا امیدها را برای تحقق این وعده افزایش داده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم The Irishman برای اولین بار در جشنواره فیلم نیویورک اکران خواهد شد و طبق وبسایت مروبط به این جشنواره فیلم جدید اسکورسیزی ۳٫۵ ساعت خواهد بود. در مقایسه با سایر فیلم‌های جنایی اسکورسیزی، Goodfellas و The Departed هرکدام ۲٫۵ ساعت و  فیلم Casino که ۳ ساعت است، فیلم The Irishman یکی از طولانی‌ترین فیلم‌های اسکوسیزی به حساب می‌آید. با این حال این فیلم طولانی‌ترین فیلم اسکورسیزی نیست چرا که مستند A Personal Journey Through American Movies حدود ۲۱۲ دقیقه است.

رابرت دنیرو (Robert De Niro) به عنوان بازیگر نقش اصلی در این فیلم حضور دارد. او در نقش قاتلی با نام فرانک آیریش‌من شیران که مسئول بیش از ۲۵ قتل است در فیلم The Irishman حضور خواهد داشت. آل پاچینو (Al Pacino) نیز نقش جیمی هوفا، رهبر بدنام حزب کارگران را بازی می‌کند که این اتفاق اولین همکاری این بازیگر برنده جایزه اسکار با مارتین اسکورسیزی است.

داستان فیلم روایتی حماسی از جنایت‌های سازمان یافته در دوران پس از جنگ کشور آمریکا است که از دیدگاه یکی از سربازان قدیمی جنگ جهانی دوم یعنی فرانک شیران روایت می‌شود. مردی که در کنار برخی از بدنام‌ترین افراد قرن بیستم کار کرده است. داستان The Irishman در طول ده‌ها سال یکی از بزرگترین معماهای حل‌نشده تاریخ آمریکا را روایت می‌کند؛ ناپدید شدن جیمی هوفا. داستانی که ماجراجوی بزرگ و مهمی را در بین راه‌روهای تاریک جرم و جنایت تقدیم مخاطب می‌کند.

فیلم The Irishman از تکنولوژی جوان‌سازی پرخرجی استفاده کرده است که به وسیله آن بازیگران می‌توانند نقش دوران جوانی خود را در طول روایت چندین ساله فیلم اجرا کنند. جو پسکی (Joe Pesci) نیز در این فیلم نقش رئیس مافیای پنسیلوانیا یعنی راسل بوفالینو را بازی می‌کند که احتمالا در ناپدید شدن جیمی هوفا نیز دست دارد. ری رومانو (Ray Romano) نیز در نقش بیل بوفالینو، یکی دیگر اعضای این خانواده مافیایی در فیلم The Irishman حضور دارد.

فیلم The Irishman در تاریخ ۱ نوامبر (۱۰ آبان) در سینماها اکران خواهد شد و در تاریخ ۲۷ نوامبر (۶ آذر) بر روی شبکه نتفلیکس قرار خواهد گرفت.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.