جاشوآ جیولیانو کارگردان فیلمنامه‌ی خودش River خواهد بود

29 August 2019 - 16:00

River یک تریلر ترسناک است که داستان سه خواهر و برادر را دنبال می‌کند که پس از آنکه در قایقی داخل یک رودخانه‌ قرار دارند، توسط یک قاتل نقابدار مورد حمله قرار می‌گیرند. جیولیانو نویسندگی و کارگردانی فیلم کوتاه In Sound We Live Forever  را برعهده داشت که که در اوایل سال جاری در جشنواره اکران شد و اخیرا نام ویژه‌ای هم در جشنواره‌ی فیلم فانتزی به خود اختصاص داده است.

نیک آنتوسکا (Nick Antosca) و الکس هدلاند (Alex Hedlund) از طریق Eat the Cat banner مشغول تهیه‌ی این پروژه هستند. آنتوسکا اخیرا سریال محدود  The Act را برای Hulu ساخته و شورانری کرده است که نامزد جایزه‌ی امی نیز شد و در حال حاضر روی نویسندگی و تهیه کنندگی اجرایی این پروژه برای Fox Searchlight کار می‌کند.

شرکت Tango تهیه کنندگی و تامین مالی فیلم‌های متعددی از جمله Little Woods از نیا داکاستا (Nia DaCosta) و Boyz in the Wood از نینیان داف (Ninian Doff) را انجام داده است. این شرکت امسال هم در جشنواره‌ی فیلم تریبکا دو فیلم به نام‌های Blow the Man Down از دنیل کرادی (Danielle Krudy) و Come to Daddy از انت تیمسون (Ant Timpson) را برای ارائه خواهد داشت.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.