جیلیان جیکوبز و جامین کلمنت به کمدی I Used To Go Here پیوستند

29 August 2019 - 16:30

جیلیان جیکوبز (Gillian Jacobs) بازیگر سریال Community و جامین کلمنت (Jemaine Clement) بازیگر سریال کمدی What We Do In The Shadows قرار است تا نقش اول‌های فیلم کمدی I Used To Go Here به کارگردانی و نویسندگی کریس ری (Kris Rey) باشند. این فیلم تولیدش را در شیکاگو به پایان رسیده است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

Myriad مسئول فروش بین‌المللی فیلم در جشنواره‌ی فیلم تورنتو است. UTA Independent Film Group هم فروش داخلی آنرا بر عهده دارد.

بازیگران نقش مکمل هم شامل هانل مارکس (Hannah Marks) بازیگر Dirk Gently’s Holistic Detective Agency، فورست گودلاک (Forrest Goodluck) بازیگر The Miseducation of Cameron Post، جاش ویگینز (Josh Wiggins) بازیگر Hellion، کیت میسوسی (Kate Micucci) بازیگر The Last Laugh، جورما تاکون (Jorma Taccone) بازیگر Saturday Night Live و زو چاعو بازیگر Where’d You Go و Bernadette می‌گردند.

این فیلم داستان کیت کانکلین (Kate Conklin) با بازی جیکوبز را دنبال می‌کند که در وضعیت بدی قرار دارد. نامزدی‌اش بهم خورده است، اولین کتابش به خوبی فروش نرفته است و دوستانش هم همگی بچه دارند. در وسط ناکجا آباد او یک تماس از استاد قدیمی‌اش دریافت می‌کند. دیوید کرک پاتریک (David Kirkpatrick) با بازی کلمنت، از او می‌خواهد که برای خواندن نزد مادرش برگردد. او ناگهان به مدرسه‌ی قدیمی‌اش می‌رود، با بچه‌های کالج بیرون می‌رود ولی به مشکلی برمی‌خورد.

این فیلم چهارمین اثر نویسنده و کارگردان ری است که آثار قبلی او شامل فیلم Unexpected با درخشش کوبی اسمالدرز (Cobie Smulders) و اندرس هولم (Anders Holm) و همچنین فیلم It Was Great, But I Was Ready To Go Home از SXSW  می‌گردند.

این یک همکاری بین Party Over Here تهیه کننده‌ی Pen15 و همچنین Yale Productions و Ten Acre Films تهیه کننده‌ی Sorry To Bother You خواهد بود. جوردن یل (Jordan Yale) و جوردن بکرمن (Jordan Beckerman) از Yale Productions و جاناتان دافی (Jonathan Duffy) به همراه کلی ویلیامز (Kelly Williams) از Ten Acre Films و اندی سامبرگ (Andy Samberg)، آکیوا شافر (Akiva Schaffer)، جورما تاکون (Jorma Taccone) و بکی اسلوویتر (Becky Sloviter) برای Party Over Here تهیه کنندگان این پروژه هستند.

ری گفت:

من بسیار خوشحالم که با این تیم بازیگری کار می‌کنم. آنها بسیار در همکاری و کار گروهی خوب هستند و هر روز با شوخ طبعی کار را ساده‌تر می‌کنند. من حقیقتا نمی‌توانم منتظر بمانم که ببینم به همراهی هم چه چیزی را درست کرده‌ایم. شیمی بین آنها بسیار خاص است و من فکر می‌کنم این باعث شود که یک فیلم بسیار سرگرم کننده و با نشاط داشته باشیم.

کرک د آمیکو (Kirk D’Amico) از Myriad Pictures اشاره کرد:

ما واقعا عاشق کمدی و لحن فیلمنامه‌ی کریس هستیم. همچنین ازینکه با کریس و تیم فیلمسازی او و البته این تیم با استعداد از بازیگران از جمله جیلیان و جامین کار می‌کنیم بسیار هیجان‌زده هستیم.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.