فیلم مستند The Times of Bill Cunningham توسط کمپانی گرینویچ در ۲۰۲۰ اکران می‌شود

29 August 2019 - 15:00

کمپانی Greenwich Entertainment حق پخش آمریکای شمالی را برای فیلم The Times of Bill Cunningham (روزگار بیل کانینگهام)، مستندی درباره عکاس معروف مد و عکس‌های خیابانی به نام بیل کانینگهام، به دست آورده است. سارا جسیکا پارکر (Sara Jessica Parker) راوی فیلم است. این فیلم، به کارگردانی مارک بازک (Mark Bozek)، که نخستین بار سال گذشته در جشنواره فیلم نیویورک اکران شد، قرار است در فوریه ۲۰۲۰ در سینماها اکران گردد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

در این فیلم، عکس‌های گلچین شده از میان بیش از سه میلیون عکس که قبلاً هیچ جایی ارائه نشده بودند، به تصویر کشیده می‌شود؛ و بر اساس مصاحبه‌ای زیرخاکی متعلق به سال ۱۹۹۴، از زبان خود کانینگهام، در مورد زندگی این عکاس که شامل زندگیش در فرانسه در طول جنگ کره، روابط منحصربه‌فردش با جک کندی (Jackie Kennedy)، و سپری کردن چهار دهه از عمرش در مجله خبری New York Times می‌شوند، توضیحاتی روایت می‌شود.

کانینگهام سوژه فیلم مستند دیگری تحت عنوان Bill Cunningham: New York (بیل کانینگهام: نیویورک) در سال ۲۰۱۰ به کارگردانی ریچارد پرس (Richard Press) نیز بوده است.

ای دی آرنتز (Ed Arentz) از طرف کمپانی Greenwich گفت:

کم هستند کسانی که زندگی و شخصیتشان بتواند سوژه دو فیلم مستند کاملاً متفاوت ولی در عین حال کاملا جذاب نیز گردد. بیل کانینگهام یکی از همان معدود افراد است.

بازک از طرف کمپانی Live Rocket و راسل نیوس (Russell Nuce) از تهیه‌کنندگان این پروژه هستند. قرارداد این فیلم توسط آرنتز و دن بران (Dan Braun) از طرف کمپانی Submarine تنظیم شده است، که بران تهیه‌کننده اجرایی فیلم هم می‌باشد.

منبع: Deadline

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.