همکاری جیل سالووی و جولیان مور در فیلم Mothertrucker

30 August 2019 - 09:00

جیل سالووی (Jill Soloway) برای نویسندگی و کارگردانی فیلم Mothertrucker براساس خاطرات ایمی بوچر و جولیان مور (Julianne Moore) بازیگر برنده اسکار برای بازی در آن انتخاب شدند. سالووی قبلا نویسنده و تهیه‌کننده سریال Transparent «شفاف» و فیلم Afternoon Delight «لذت بعد از ظهر» بوده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

فیلم Mothertrucker داستان رفاقت تصادفی ایمی بوچر با جوی مادرتراکر (با بازی مور) یک شخصیت مشهور ۵۰ ساله در اینستاگرام و تنها زن راننده کامیون در جاده یخ‌زده در آمریکا را روایت می‌کند که ۱۳ سال از عمرش را در خطرناک‌ترین جاده‌های آمریکا رانندگی کرده است. ایمی با الهام گرفتن از خوش‌بینی و شجاعت جوی، به آلاسکا می‌رود و در سفری ماجراجویانه در قلب طبیعت آلاسکا به او می‌پیوندد. این کتاب، داستان واقعی دو زن مصمم را روایت می‌کند که آرامش و قدرت را در یکدیگر پیدا کردند. استودیو سازنده قصد دارد از یک بازیگر مشهور دیگر برای بازی در نقش ایمی استفاده کند.

این دومین پروژه مهم سالووی برای کارگردانی است که ساخت فیلم ابرقهرمانی Red Sonja «سونیای سرخ» هم به او سپرده شده است. او همچنین کارگردانی فیلم The Transparent Movie Musicale Finale را برعهده داشته که پایان‌بخش سریال محبوب خودش است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.