تونی هیل به جمع بازیگران نه روز پیوست

30 August 2019 - 09:30

بازیگر Veep و برنده‌ی دو جایزه‌ی امی، تونی هیل (Tony Hale) به درام مستقل Nine Days پیوست. بازیگران این اثر شامل وینستون دوک (Winston Duke)، زازی بیتز (Zazie Beetz)، بندیکت وانگ (Benedict Wong)، دیوید رایزدال (David Rysdahl) و بیل اسکارشگورد (Bill Skarsgard) هستند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

کارگردانی و نویسندگی این فیلم را ادسون ادا (Edson Oda) برعهده دارد. فیلم داستان فردی منزوی (با بازی دوک) را روایت می‌کند که در خانه‌ای بدور از واقعیتی که می‌شناسیم زندگی و با اشخاصی درباره‌ی برتری که زمانی به دست آورده است (متولد شدن)، مصاحبه می‌کند. این اشخاص (با بازی اسکارشگورد، وانگ، رایزدال و بیتز) درواقع تجسم ارواح انسان‌ها هستند که هنوز شانس تبدیل شدن به کالبد آدمی را نداشته و متولد نشده‌اند. تونی هیل که اخیرا برای ایفای نقش گری والش در سریال تحسین شده‌ی Veep ساخته‌ی شبکه‌ی HBO برای ششمین بار نامزد دریافت امی شده بود، نقش الکساندر، روحی عیاش که از اثبات خود برای برخوردار شدن از فرصت زندگی کردن ناامید شده است را ایفا می‌کند.

جیسون مایکل برمن (Jason Michael Berman) از Mandalay، مته-ماری کنگسود (Mette-Marie Kongsved) و لورا تانستال (Laura Tunstall) از Nowhere، متیو لیندنر (Matthew Lindner) از Juniper و دیتاری ترنز (Datari Turner) از Datari Turner Productions در حال تهیه این فیلم هستند.

چارلز کینگ (Charles D. King) و کیم راث (Kim Roth) از MACRO، گاس دیرداف (Gus Deardoff) از The Space Program، کلون اکیم (Kellon Akeem) و دوایت هوارد (Dwight Howard) از Mansa Productions، رنه فریگو (Renée Frigo) و بث هوبارد (Beth Hubbard) از Oak Street، ترور گراث (Trevor Groth) از ۳۰WEST، دوک، ویل رینر (Will Raynor) از Mandalay، میشل کریگ (Michelle Craig) و پیرو فرسکوبالدی (Piero Frescobaldi) از Nowhere، کرولاین کانر (Caroline Connor)، مارک متیس (Mark G. Mathis)، مارک استیونز (Mark Stevens) و لری واینبرگ (Larry Weinberg) تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم هستند.

صدای هیل را در Toy Story 4 ساخته‌ی Disney در نقش Forky و در The Angry Birds Movie 2 ساخته‌ی Sony می‌توان شنید. او همچنین از تهیه‌کنندگان مجموعه‌ی انیمیشنی مورد انتظار Netflix با نام Archibald’s Next Big Thing است که ستارگانی همچون روزاموند پایک (Rosamund Pike)، آدام پالی (Adam Pally)، چلسی کین (Chelsea Kane)، جردن فیشر (Jordan Fisher) و کاری والگرن (Kari Wahlgren) را در میان صداپیشگان خود دارد.

منبع:Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.