ویدیو: کندریک دوست دارد رابین باشد!

17 October 2016 - 09:00

دانلود با کیفیت HD 720p | دانلود با کیفیت ۳۶۰p

وقتی صحبت از دستیاران ابرقهرمانان می‌شود، تعداد بسیار کمی مانند دوست وفادار بتمن، رابین، شناخته شده هستند. با وجود تلاش‌های بسیار برای معرفی رابین به دنیای سینما، تا کنون این شخصیت نتوانسته‌است بصورت مناسب و شایسته وارد این دنیا شود. از بورت وارد (Burt Ward) و کریس اودانل (Chris O’Donnell) گرفته تا حالت پیچیده جوزف گوردون لویت (Joseph Gordon-Levitt) در فیلم‌های نولان، این تلاش‌ها هنوز هم آنچنان مورد توجه قرار نگرفته‌اند. همچنین در تمام این موارد، شخصیت رابین هدفی جز دادن فضای کمدی به داستان نداشته‌است یا در مورد لویت، دادن پیچیدگی کوتاه به داستان. با وجود تمام موارد بالا، طرفداران این شخصیت کماکان منتظرند تا این کاراکتر را به صورتی مناسب‌تر در سینما ببینند. با سینماگیمفا همراه باشید.

دنیای سینماتیک DC هنوز هم بازیگری را برای این شخصیت در فیلم‌های پیش روی بتمن در نظر نگرفته‌است ولی این موضوع باعث نمی‌شود که طرفداران از دیدن او در این دنیا منصرف شوند. از آنجایی که تاکنون نمایش‌ها از این شخصیت در فیلم‌های مختلف نا امید کننده بوده‌است، این کاراکتر کماکان برای بازیگران مختلف در دسترس است و حال آنا کندریک (Anna Kendrick) از علاقه خود برای بازی در این نقش پرده برداشته‌است.

کندریک اخیرا در نقش مقابل بن افلک (Ben Affleck) در فیلم The Accountant «حسابدار» با او همبازی شده‌است و همراه با او برای تبلیغ این فیلم و صحبت در مورد پروژه‌های پیش رو مصاحبه‌ای با شبکه MTV داشته‌است. افلک مشخصا در حال اتمام کار خود در فیلم Justice League «لیگ عدالت» است و بعد از آن کار خود را در فیلم سولوی The Batman آغار خواهد کرد که خود نویسندگی و کارگردانی آن را برعهده دارد. در این گفتگو، کندریک از وجود زمان خالی در تقویم کاری خود خبر داد و علاقه خود را با پوشیدن لباس رابین برای بازی در نقش او در فیلم افلک نشان داد. متاسفانه برای کندریک، افلک مطمئن نیست که در این فیلم بخواهد از شخصیت رابین استفاده کند یا نه، یا این موضوع و یا اینکه او دوست ندارد از کندریک در این نقش استفاده کند.

این مصاحبه به طور قطع فضایی کمدی دارد و این موضوع هنگامی واضح‌تر می‌شود که کندریک همچنین علاقه خود برای بازی در نقش بتمن را نیز نشان می‌دهد و وقتی با او مخالفت می‌شود، او تبعیض جنسی در این مورد را مورد نکوهش قرار می‌دهد. حتی پیشنهاد او برای بازی در نقش رابین نیز رنگ و بویی کمدی دارد ولی این پیشنهاد می‌تواند جالب باشد. کندریک به این موضوع اذعان دارد که علاقه بسیاری به این ژانر دارد و قبلا نیز علاقه خود را برای بازی در نقش Squirrel Girl نشان داده‌است، ولی همکاری دوباره او با افلک در فیلم بتمن موضوعی است که نمی‌توان به طور قطع آن را کنار گذاشت. از این مصاحبه مشخص است که رابطه آنها بسیار دوستانه و صمیمی است و این موضوع می‌تواند بر روی همکاری آنها در آینده موثر باشد.

اگر کندریک برای وارد شدن به این دنیا جدی باشد، او می‌تواند نسخه بزرگتر (از نظر سنی) نقش استفانی براون را بازی کند، کاراکتری که قبل از تبدیل شدن به Batgirl، مدت زمانی را در قالب رابین در کنار بتمن می‌گذراند. موضوع سنی کندریک اگر مانعی بر سر راه به وقوع پیوستن این اتفاق باشد، هنوز هم نقش باربارا گوردون پتانسیل خوبی را برای استفاده از کندریک نشان می‌دهد. البته هیچ نشانه مشخصی برای حضور این کاراکترها در آینده‌ای نزدیک وجود ندارد ولی با معرفی جی‌کی سیمونز (J.K. Simmons) به عنوان کاراگاه جیمز گوردون، بعید است که شخصیت‌های رابین و بت‌گرل چندان دور از ذهن باشند. به هر حال، بتمن به نظر برای استفاده از کمک دیگران ذهن بازتری دارد و بعد از اتفاقات Batman v Superman: Dawn of Justice «بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت» و همکاری او با سایر قهرمانان در لیگ عدالت، به نظر می‌رسد گردآوری خانواده بتمن برای او، قدم بعدی باشد.

https://www.youtube.com/watch?v=nwDHlkZV9iE

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • batman says:

    این بازیکر برای هر چیزی مناسب باشه برای دنیای DC اصلا مناسب نیست