تراویس فیمل به Zone 414 پیوست

30 August 2019 - 10:30

تراویس فیمل (Travis Fimmel) به تریلر علمی‌تخیلی Zone 414 به کارگردانی اندرو بیرد (Andrew Baird) می‌پیوندد، فیلمی که اولین تجربه کارگردانی بیرد خواهد بود. Highland Film Group فروش جهانی فیلم را برعهده دارد که به زودی در فستیوال بین‌المللی فیلم تورنتو پخش می‌شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم Zone 414 آینده نزدیک کلونی از روبات‌های شبیه انسان را نشان می‌دهد. وقتی دختر سازنده این منطقه، گم شد، او بازپرس خصوصی، دیوید کارمیچال، را استخدام کرد تا دخترش را پیدا کند. دیوید با جین همکاری می‌کند تا رد دختر گمشده را بزند. آن‌ها در عبور از جنگل آهنی خطرناکی، رازی را کشف می‌کنند که آن‌ها را به سمت کشف جنایتی پیش می‌برد که Zone 414 و هدف اصلی شهر روبات‌ها زیر سوال می‌رود. فیلم‌برداری این کار از ماه نوامبر آغاز می‌گردد.

این فیلم‌ توسط بیرد، مارتین برنان (Martin Brennan) از ۲۳ten و جیب پالهموس (Jib Polhemus) و دبورا شا-کولار (Deborah Shaw-Kolar) تولید می‌شود و مارک هافام (Mark Huffam) و برایان ادوارد هیل (Bryan Edward Hill) تهیه‌کنندگان آن هستند.

فیمل برای بازی در نقش راگنار لودبروک (Ragnar Lothbrok) در سریال Vikings شناخته شد.‌ او در حال حاضر سر کار Raised by Wolves به کارگردانی رایدلی اسکات (Ridley Scott) است. او به زودی در کمدی EI Tonto به کارگردانی چارلی دی (Charlie Day) دیده می‌شود.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.