تریلر فیلم ترمیناتور منتشر شد: روز محاکمه دوباره فرا رسیده

30 August 2019 - 19:00

پارامونت، اسکای‌دنس و فاکس قرن ۲۰ تریلر جدیدی از فیلم Terminator: Dark Fate منتشر کردند که با تولید جیمز کامرون (James Cameron) و بازی آرنولد شوارتزینگر (Arnold Schwatzenegger) و لیندا همیلتون (Linda Hamilton) رده سنی R گرفته است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سری جدید این فرنچایز را تیم میلر (Tim Miller) کارگردانی کرده که ۲۹ اوت اکران می‌شود و روز محاکمه در‌ ترمیناتور است، روزی که اسکای‌نت به خود آگاهی رسید و سایبورگ را راه‌اندازی کرد که سارا کانر دهه‌های متوالی سعی بر توقف‌اش داشت.‌

داستان سرنوشت تاریک، ادامه فیلم Terminator 2 ساخته کامرون در سال ۱۹۹۱‌ است و به گفته جوف بوچر (Geoff Boucher)، ابعاد سفر در زمان داستان جدید برای پاک کردن رویدادهای آمده در‌ سه سری قبلی آمده است. تریلر جدید سارا کانر را در حال محافظت از دنیا با کمک انتقام‌گیرنده و دوستش، با بازی شوارتزینگر، نشان می‌دهد.

او در جایی در تریلر به شوارتزینگر می‌گوید:
وقتی همه این‌ها تمام شود، می‌کشمت.
ترمیناتور پاسخ می‌دهد: می‌دانم.

روز محاکمه سرنوشت تاریک اول نوامبر است که راهی سینماها می‌شود. مک‌کنزی دیویس (Mckenzie Davis) ورژن بهبود یافته و انسانِ ماشین مرگ عالی را بازی می‌کند و ناتالیا ریز، گبریل لونا و دیگو بانتا و روبات بد هم‌بازیان او هستند. دیوید گویر (David Goyer) و جاستین رادز (Justin Rhodes) و بیلی ری (Billy Ray) فیلم‌نامه کار از روی داستان کامرون، چارلز الجی (Charles Elgee) و جاش فریدمن (Josh Friedman) و گویر و رادز نوشتند.

کامرون و دیوید الیسون (David Ellison) فیلم را تولید می‌کنند و دانا گلدبرگ (Dana Golberg)، دان گرنگر (Don Geanger)، ادوارد چنگ (Edward Cheng)، میلر، جان جی. کلی (John J. Kelly)، بانی کرتیس (Bonnie Curtis) و جولی لین تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.