دایان کیتون و جرمی آیرونز در Love, Weddings & Other Disasters نقش‌آفرینی خواهند کرد

31 August 2019 - 00:00

بازیگران برنده‌ی اسکار، دایان کیتون (Diane Keaton) و جرمی آیرونز (Jeremy Irons) به فیلم رومانتیک-کمدی Love, Weddings & Other Disasters پیوستند. این فیلم توسط دنیس دوگان (Dennis Dugan) کارگردانی خواهد شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

دوگان کارگردانی آثاری همچون بزرگ‌شده‌ها (Grown Ups)، پدرِ بزرگ (Big Daddy) و هپی گیلمور (Happy Gilmore) را در کارنامه‌ی خود دارد. گیتاریست گروه DNCE، جینجو لی (JinJoo Lee)، جسی مک‌کارتنی (Jesse McCartney) و ورونیکا فرس (Veronica Ferres) دیگر ستارگان این فیلم مستقل هستند که تولید آن از ماه دیگر در بوستون آغاز خواهد شد.

فیلمنامه‌ای که توسط دوگان برای این فیلم نوشته شده، درباره‌ی افرادی است که در عروسی‌ها کار می‌کنند تا روزی فوق‌العاده را برای زوجی عاشق (درحالی که رابطه‌شان عجیب و غریب، غیرعادی، دیوانه‌وار و بسیار دور از فوق‌العاده است) بسازند.

نادین د باروس (Nadine de Barros) از Fortitude به همراه مایک راکمیل (Mike Rachmill)، دن ریردن (Dan Reardon)، آدریان پولوتوفسکی (Adrian Politowski) و مارتین متز (Martin Metz) تهیه‌کنندگان این عنوان هستند و لیزا ولوفسکی (Lisa Wolofsky)، فرانک بوکس (Frank Buchs)، ال مونتینو (Al Munteanu) و سانتوش گوونداراجو (Santosh Govindaraju) تهیه‌کنندگی اجرایی آن را برعهده دارند.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.