باکس‌آفیس هفتگی: پایان تابستان با صدرنشینی Angel Has Fallen

1 September 2019 - 21:30

این هفته شاهد دومین آخر هفته بد تابستان ۲۰۱۹ بود، جایی که ۱۲ فیلم اول سر هم ۶۹.۵ میلیون دلار فروختند. عملکرد تابستان تاکنون هشتمین تابستان پرفروش تاریخ سینما بوده که ۴.۲۲ میلیارد دلار فروش داخلی‌اش بوده و نسبت به تابستان گذشته افت ۴ درصدی داشته است. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

پیشتاز این هفته برای دومین آخر هفته متوالی Angel Has Fallen محصول لاینزگیت و میلنیوم با ۱۱٫۵۷ میلیون دلار بود. انتظار می‌رود این فیلم ۱۴٫۵ میلیون دلار طی تعطیلات ۴ روزه بفروشد و مجموع فروش داخلی‌اش تا پایان روز دوشنبه به ۴۳.۶ میلیون دلار برسد.

فیلم Good Boys محصول یونیورسال، با افت ۲۱ درصدی نسبت به هفته پیش مواجه شده و ۹.۱۹ میلیون دلار فروخته تا مجموع فروش داخلی‌اش به ۵۶ میلیون دلار برسد. انتظار می‌رود این فیلم ۲.۴ میلیون دلار فردا بفروشد و ۱۱.۶ میلیون دلار فروش چهار روزه‌اش باشد و به مجموع فروش داخلی ۵۸.۵ میلیون دلار دست یابد. این فیلم این هفته ۲.۷ میلیون دلار فروش بین‌المللی داشته و مجموع فروش جهانی‌اش به ۷۰ میلیون دلار نزدیک شده است.

فیلم The Lion King (شیر شاه) محصول دیزنی، ۶.۷ میلیون دلار این هفته فروخته و تعطیلات ۴ روزه را با مجموع فروش ۹ میلیون دلار و مجموع فروش داخلی ۵۲۳ میلیون دلار به پایان می‌رساند. این فیلم در بازار بین‌المللی، این هفته ۲۰.۶ میلیون دلار فروخته و مجموع فروش بین‌المللی‌اش به ۱.۰۴۱ میلیارد دلار رسیده تا در نهایت ۱.۵۶ میلیارد دلار فروخته باشد اما همچنان نمی‌تواند از مرز The Avengers عبور کند و هفتمین فیلم پر فروش تاریخ سینما شده است.

اکران‌های هفته آینده

هفته آینده، آغاز باکس‌آفیس پاییز است و منتظر اکران It: Chapter Two محصول برادران وارنر در بیش از ۴۴۰۰ سینما هستیم و امیدواریم این فیلم به موفقیت سری اول در سال ۲۰۱۷ دست یابد.

شما خوانندگان عزیز می‌توانید جدول کامل فروش را در قسمت زیر مشاهده کنید:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.