عکس جدیدی از شارلیز ترون در Fast & Furious 9 منتشر شده است

3 September 2019 - 21:00

از آن‌جایی که تولید فیلم Fast & Furious 9 «سریع و خشن ۹» شروع شده است، برنده‌ی جایزه‌ی اسکار شارلیز ترون (Charlize Theron) عکسی را از کاراکتر جدیدش در پشت صحنه‌ی فیلم Fast & Furious 9 در صفحه‌ی اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد او به آخرین قسمت از فرانچایز سریع و خشن از Universal Pictures بازگشته است. شارلیز آخرین بار نقشی منفی به نام سایفر را در فیلم The Fate of the Furious در سال ۲۰۱۷ که بسیار پر فروش بوده است، بازی کرده است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

Fast & Furious 9 ابتدا قرار بود در تاریخ ۱۹ آوریل منتشر شود، که این تاریخ برای اکران ولین اسپین‌آف از فرانچایز یعنی Hobbs & Shaw «هابز و شاو» به تعویق افتاد. هابز و شاو قرار است در تاریخ ۲ اوت اکران شود و در نتیجه Fast & Furious 9 در سال ۲۰۲۰ با بازگشت جاستین لین (Justin Lin) بر روی صندلی کارگردانی، و در کنار دن کسی (Dan Casey) که فیلم‌نامه را با داستان لین می‌نویسد، بازمی‌گردد.

بازیگران فیلم شامل وبن دیزل (Vin Diesel) در نقش دومینیک تورتو (Dominic Toretto)، مایکل رودریگز (Michelle Rodriguez) در نقش لتی اورتیز (Letty Ortiz)، جوردانا بروستر (Jordana Brewster) در نقش میا تورتو (Mia Toretto)، تایرس گیبسون (Tyrese Gibson) در نقش رومان پیرس (Roman Pierce)، لوداکریس (Ludacris) در نقش تج پارکر (Tej Parker)، انریکه گوزمن (Enrique Guzman) در نقش سایمن تورتو (Simon Toretto)، ناتالی امانوئل (Nathalie Emmanuel) در نقش رمزی (Ramsey)، هلن میرن (Helen Mirren) در نقش مگدالن شاو (Magdalene Shaw) و شارلیز ترون (Charlize Theron) در نقش سایفر (Cipher) می‌شوند. جان سنا (John Cena)، فین کول (Finn Cole)، آنا سوای (Anna Sawai)، وینی بنت (Vinnie Bennett) و مایکل روکر (Michael Rooker) نیز به لیست بازیگران برای آخرین فیلم از این فرانچایز هیجان‌انگیز پیوستند.

تولید فیلم Fast and Furious 9 هم اکنون در حال انجام است، و قرار است در تاریخ ۲۲ مه سال ۲۰۲۰ اکران شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.