جزئیات مهمی از مراسم AAFCA اعلام شد

3 September 2019 - 20:30

انجمن منتقدین فیلم آمریکایی آفریقایی AAFCA یازدهمین گردهمایی سالانه خود را با هدف تقدیر از فیلم‌ها و دستاوردهای سال گذشته در روز ۲۲ ژانویه ۲۰۲۰ برگزار خواهد کرد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این مجمع در ۱۳ گروه جوایزی را اهدا می‌کند. از جمله این گروه ها می توان به بهترین فیلم، بهترین کارگردان، بهترین بازیگر مرد و زن اشاره کرد. این موضوع را رئیس AAFCA و دستیار خالق آن گیل رابرتسون (Gil Robertson) در بیانیه‌ای خاطرنشان کرد.

شایان ذکر است این مراسم در مجتمع چند فرهنگی هالیوود برگزار می‌گردد. همچنین در تقویم مراسم اهدای جوایز، یک لیست تاپ تن نیز وجود دارد که ۱۰ فیلم برتر سال و همچنین ده برنامه‌ی تلویزیونی برتر سال را اعلام می‌کند که این اتفاق دهم دسامبر ۲۰۱۹ خواهد افتاد.

جوایز اضافی و افتخاری که در یازدهمین مراسم AAFCA اهدا خواهد شد، اواخر امسال اعلام می‌شود که از جمله آن می‌توان به جایزه‌ی استنلی کرامر (AAFCA Stanley Kramer) و جایزه‌ی سینمایی ونگارد (AAFCA Cinema Vanguard Award) اشاره کرد که سال گذشته با افتخار به کویینسی جونز (Quincy Jones) و جیسون بلام (Jason Blum) اهدا شد.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.