فیلم Batman: اظهارات رابرت پتینسون درباره انتخابش برای نقش شوالیه تاریکی

4 September 2019 - 00:00

رابرت پتینسون (Robert Pattinson) همچنان در حال هضم انتخابش برای بازی در نقش شوالیه تاریکی در فیلم The Batman «بتمن» است. ماه مه بود که شایعه شد او برای این نقش انتخاب شده و ماه ژوئن این خبر رسما تایید شد. این فیلم به کارگردانی مت ریوز (Matt Reeves) تمام فیلم‌های قبلی دنیای گسترده DC را نادیده می‌گیرد و داستان روزهای ابتدایی تبدیل بروس وین به بتمن را روایت می‌کند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این بازیگر سابق فرنچایز Twilight «گرگ و میش» طی مصاحبه‌ای با ورایتی درباره استرس و هیجانش برای این نقش صحبت کرده و گفته قصد دارد ابعاد جدیدی وارد این شخصیت محبوب کند که قبلا از مایکل کیتون (Michael Keaton) و کریستین بیل (Christian Bale) تا بن افلک (Ben Affleck) نقش او را بازی کرده‌اند. پتینسون با اعتراف به اینکه در بچگی همیشه لباس بتمن می‌پوشیده گفت:

من مدتیه بتمن رو توی ذهنم داشتم. شاید جالب نباشه بگم ولی قصد داشتم این نقش رو بازی کنم. برای همین مدت‌ها تلاش کردم با مت ریوز برای این نقش ملاقات کنم.

در نهایت پتینسون موفق شد با مت ریوز برای تست بازیگری ملاقات کند و خیلی زود به گزینه دوم سازندگان پس از نیکلاس هولت (Nicholas Hoult) برای نقش بتمن تبدیل شد. به عنوان بخشی مهم از فرآیند تست بازیگری، او باید لباس نمادین بتمن را به تن می‌کرد. او در این باره گفته:

من اونو پوشیدم. یادمه که به مت گفتم یجورایی احساس می‌کنم تغییر کردم. اونم گفت بایدم همین‌طور باشه، تو الان لباس بتمن رو پوشیدی!

درست زمانی که پتینسون لباس بتمن را پوشید متوجه شد قابلیت بازی در این نقش را دارد. او در ادامه گفته:

خیلی زود احساس قدرتمند بودن کردم. این لباس خیلی شگفت‌انگیزه. لباسی که خیلی سخت میشه اونو پوشید. پس فرآیند پوشیدنش خیلی تحقیرآمیزه. پنج نفر باید لباس رو به زور تنم می‌کردن. وقتی پوشیدمش گفتم آره احساس قدرت می‌کنم. احساس سرسختی. حتی با اینکه توی لباس اصلا احساس خوب و راحتی نداشتم.

در واقع انتخاب او به عنوان بازیگر این فیلم با روز اول فیلمبرداری فیلم Tenet ساخته کریستوفر نولان (Christopher Nolan) مصادف شد. پتینسون از این فرصت به بهترین شکل استفاده کرده و نکات مهمی را از کارگردان سه گانه The Dark Knight «شوالیه تاریکی» برای این نقش یاد گرفته است. او در این باره گفته:

خیلی عجیب بود. با خودم گفتم چه اتفاق عجیبی که این دو قضیه با هم همزمان شدن. واقعا دیوانه کننده‌اس. من با کریستوفر درباره کارهایی که میشه با لباس بتمن کرد و حرکاتی که میشه باهاش انجام داد صحبت کردم.

پس از اولین نقش مهمش در فیلم Twilight، پتینسون از فیلم‌های بلاک باستری فاصله گرفته بود. او در فیلم‌های Maps to the Stars «نقشه ستارگان»، Queen of the Desert «ملکه صحرا»، Life «زندگی»، The Lost City of Z «شهر گمشده زی» و درام جنایی Good Time «دوران خوب» حضور داشته است. او به تازگی در فیلم علمی تخیلی ترسناک High Life بازی کرده که اوایل امسال اکران شد.

فیلم The Batman در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.