کریستوفر یونر بازیگر فیلم The Revenant به سریال The Machinery پیوسته است

4 September 2019 - 14:30

بازیگر فیلم‌های The Revenant «از گور برگشته» و Mission: Impossible – Fallout «ماموریت غیر ممکن: فال اوت» کریستوفر یونر (Kristoffer Joner) اخیرا به سریال سوئدی/ نروژی و هیجان‌انگیز The Machinery پیوسته است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

استریم سرویس گروه سرگرمی The Nordic دستور ساخت این سریال هشت قسمتی را داده است که در سال ۲۰۲۰ شروع به پخش کند.

این آخرین سریال اورجینال از این کمپانی است. ددلاین اعلام کرده است که برندن فریزر (Brendan Fraser) در سریال The Professionals بازی کرده است، که یک بازسازی از فیلم اکشن Soldiers of Fortune است. همچنین در ماه مارس، سازنده‌ی فیلم Shades of Blue یعنی آدی هاساک (Adi Hasak) برای ساخت سریال Margeaux قراردادی را امضا کرده است. Margeaux درامی بین‌المللی درباره‌ی کشتار المپیک در شهر مونیخ است.

داستان سریال The Machinery درباره‌ی مردی خانواده‌دار به‌نام اوله (Olle) است که کریستوفر یونر نقش او را بازی می‌کند.  اوله در یک کشتی میان سوئیس و نروژ از خواب بیدار می‌شود و از این که چطور آنجا است هیچ چیز به خاطر نمی‌آورد. چه اتفاقی افتاد؟ به چه علت آن جا اسلحه است؟ یک چمدان پر از پول نقد به چه علت کنار او است؟ و آیا او می‌تواند هم از پلیس و هم از گذشته‌ی شخصی و مخفی‌اش فرار کند؟

از بازیگران فیلم می‌توان به جولیا (Julia Schacht) بازیگر سریال Melk، امیلیا راسمن (Emilia Roosmann) بازیگر سریال Fartblinda، هانا آلستروم (Hanna Alström) بازیگر فیلم Kingsman، آناستاسیوس سولیس (Anastasios Soulis) بازیگر سریال Gåsmamman، امیل المن (Emil Almén) بازیگر فیلم The Girl with the Dragon Tattoo، رون تمت (Rune Temte) بازیگر فیلم Captain Marvel اشاره کرد.

این سریال قرار است توسط ریکارد هولم (Rickard Holm) سازنده‌ی فیلم Honour کارگردانی شود، و توسط جفری گلستاد (Kjersti Ugelstad) و نیکلاس اکستروم (Niclas Ekström) نویسندگی شود. سریال The Machinery توسط مارتین پرسن (Martin Persson) و کارولینا هیمبروگ (Karolina Heimburg) تهیه‌کنندگی می‌شود و در سوئد فیلم‌برداری می‌گردد. کمپانی Helsinki Filmi و i Väst با این سریال همکاری می‌کنند.

جیکوب آندرسون (Jakob Mejlhede Andersen) مدیر ارشد کمپانی Viaplay گفته است:

سریال بعدی گروه NENT یا همان The Nordic Entertainment Group قرار است در جایی بین سوئد و نروژ فیلم‌برداری گردد، و مرز میان آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهد. به نمایش درآوردن فیلم‌نامه و از همه مهم‌تر گام برداشتن در این پروژه، در سطح دیگری قرار دارد. ژانر فیلم man on the run تماشاچی‌های زیادی را به خود جلب کرد. سریال The Machinery برخی از بزرگترین استعدادهای این دو کشور را به تصویر می‌کشد که ما را مجبور به حبس کردن نفس در سینه‌مان می‌کند.

منبع: Deadline

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.