نتفلیکس سفارش نخستین سریال اورجینال بلژیکی Into The Night را داده است

4 September 2019 - 18:00

نتفلیکس سفارش نخستین سریال اورجینال بلژیکی خود تحت عنوان Into The Night (در دل شب) را، که توسط تهیه‌کننده Narcos (نارکوس) و Scandal (تهمت): جیسون جورج (Jason George) نوشته و خلق می‌شود، را داده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم آخرین فیلم در سرویس استریم SVOD است که در حال سرمایه‌گذاری بر فیلم‌های اورجینال در سراسر اروپا می‌باشد.

کارگردان‌های Over Water (روی آب): اینتی کالفات (Inti Calfat) و دیرک ورهی (Dirk Verheye) این فیلم را کارگردانی خواهد کرد، و کمپانی Entre Chien et Loup نیز تهیه و تولید فیلم را برعهده دارد.

جورج، که تمام شش اپیزود را نوشته است، به عنوان شورانر و هم‌چنین تهیه‌کننده اجرایی در کنار تومک باگینسکی (Tomek Baginski) و جاسک دوکاج (Jacek Dukaj)، در پروژه فعالیت خواهد کرد. منبع الهام این درام، رمان The Old Axolotl اثر دوکاج می‌باشد.

درام Into The Night داستان حفظ انسانیت در مواجهه با یک فاجعه کیهانی، هنگامی‌که هواپیمایی از بروسل پرواز می‌کند را روایت می‌کند. در این سریال بازیگرانی از کشورهای مختلف هم‌چون بلژیک، فرانسه، آلمان، ایتالیا، لهستان، روسیه، و ترکیه نقش‌آفرینی خواهند کرد.

سریال با یک واقعه خورشیدی ناگهانی آغاز می‌شود، وقتی‌که خورشید به طور غیر قابل توضیحی شروع به نابود کردن هر چیزی در اطراف خود می‌کند. تمرکز فیلم حول مسافران و پرسنل خوش‌شانس پرواز شبانه‌ای است که از بروسل خارج شده است و در تلاش است تا به سمت غرب، که در تاریکی شب منطقه امن‌تری است، پرواز کند. در هواپیما، مسافرانی با ملیت‌ها و زبان‌های مختلف اعم از پیر و جوان، فقیر و ثروتمند، نظامی و غیرنظامی، حضور دارند. و تنها نقطه اشتراک آن‌ها در یک چیز می‌باشد: آرزویشان برای نجات خورشید- و نجات یکدیگر- به هر طریق ممکن.

سریال Into The Night در سراسر دنیا در سال ۲۰۲۰ بر روی آنتن شبکه نتفلیکس خواهد رفت.

مدیر International Originals در شبکه نتفلیکس: مایکل آزولینو (Michael Azzolino) گفت:

ما از ارائه نخستین سریال اورجینال بلژیکیمان تحت عنوان Into The Night بسیار خوشحال هستیم. و از این‌که قرار است برای به تصویر کشیدن این سریال منحصربه‌فرد، با چنین تیم بین‌المللی و درجه یکی از نویسندگان، تهیه‌کنندگان، کارگردانان، و بازیگران همکاری کنیم، هیجان‌زده نیز هستیم.

جورج دراین‌باره گفت:

این سریال به عنوان یک تریلر بسیار مفهومی، یک پرسش اساسی که این روزها هم بسیار شنیده می‌شود را مطرح می‌کند: آیا انسان‌ها می‌توانند هنوز هم به خاطر یک هدف درست‌تر و عالی‌تر با یکدیگر متحد شوند- یا منافع و علایق شخصی‌ باعث جدایی ما از یکدیگر می‌شود؟ ایده یک پرواز تجاری که می‌تواند یک جامعه موقت از افراد غریبه با بکگراندها و عقاید متفاوت را تشکیل دهد، نظر مرا به خود جلب کرد. که گاهی اوقات چنین چیزی می‌تواند منجر به ایجاد یک دوستی شود. گاهی اوقات هم نه.

تهیه‌کننده اجرایی پروژه: تومک باگینسکی نیز افزود:

ایده این فیلم از کتاب بی‌نظیر The Old Axolotl نوشته جاسک دوکاج می‌آید، که در مورد ترنشمنیسم است. آن‌چه که من در این داستان بیشتر دوست داشتم، اجتناب ناپذیری فاجعه بود و این ایده که تو می‌توانی برای فرار از آن، سوار هواپیمایی پر از آدمهای غریبه شوی که حتی با هم به یک زبان هم حرف نمی‌زنید. ما واقعا آدم‌هایی که با آن‌ها هم‌سفر می‌شویم را هرگز نمی‌شناسیم – درحالی‌که شاید با همان آدم‌ها در شرایطی هم هدف شویم- افرادی که نجات‌مان به آن‌ها بستگی دارد- و این ایده است که مبنای یک درام عالی و یک تریلر فوق‌العاده را می‌سازد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.