پوسترهای شخصیت‌های It: Chapter Two منتشر شدند

4 September 2019 - 20:29

آخرین بار که کلوب بازنده‌ها را دیدیم، موفق شدند پنی‌وایز را گیر بندازند و تسلیم‌اش کنند. حالا، سی سال بعد، این گروه باز می‌گردد تا کاری که روزی شروع کرده، تمام کند. استودیو یونیورسال، پوسترهای جدید شخصیت‌ها را در آستانه اکران فیلم منتشر کرده که تقابل کودکی و بزرگی‌شان است. شما خوانندگان عزیز سینما فارس می‌توانید در انتهای خبر این پوسترها را مشاهده کنید.

۲۷ سال بعد از شکست پنی‌وایز توسط کلوب بازنده‌ها، او بازگشته تا یکبار دیگر وحشت را به شهر دری برگرداند. حالا، اعضای کلوب بازنده‌ها که هریک بزرگ شده‌اند، از آن زمان هریک مسیر خود را رفته است. گرچه، مردم درحال ناپدید شدن هستند، مایک، تنها عضو باقی مانده در شهر، به دیگران زنگ می‌زند تا به خانه بازگردند. آن‌ها که تجربه تلخ گذشته را دارند، برای نابودی پنی‌وایز باید یکبار دیگر بر ترس‌هایشان غلبه کنند و آن را در مسیری بکار گیرند که این دلقک تغییر شکل دهنده از قبل هم ترسناک‌تر شده است.

بازیگران IT: Chapter Two عبارتند از: جیمز مک‌آوی (James McAvoy) در نقش بیل، جسیکا چستین (Jessica Chastain) در نقش ریچی، بیل هیدر (Bill Hader) در نقش ریچی، جی رایان (Jay Ryan) در نقش بن و جیمز رانسون (James Ranson) در نقش ادی، اندی بین (Andy Bean) در نقش استنلی یوریس، عیسی مصطفا (Isiah Mustafa) در نقش مایک، تیچ گرانت (Teach Grant) در نقش هنری بویرز، جس ویکسلر (Jess Weixler) در نقش همسر بیل، خاویر دولان (Xavier Dolan) در نقش آدریان ملون، ویل بینبرینک (Will Beinbrink) در نقش تام روگان، و بیل اسکارشگرد (Bill Skarsgard) در نقش پنی‌وایز.

سری دوم به قلم گری دوبرمن (Gary Dauberman) از کتال استفان کینگ (Stephen King) است. موسکیتی یکبار دیگر فیلم را کارگردانی می‌کند.

سری دوم IT در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) اکران می‌گردد.

 

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.