آدام دیواین، ریچل بلوم، زازی بیتز و کن جئونگ به انیمیشن انقراض پیوستند

5 September 2019 - 09:30

آدام دیواین (Adam Devine)، ریچل بلوم (Rachel Bloom)، زازی بیتز (Zazie Beetz) و کن جئونگ (Ken Jeong) در انیمیشن Extinct به عنوان صداپیشه حضور خواهند داشت. دیوید سیلورمن (David Silverman) که در سال ۲۰۰۷ انیمیشن The Simpsons Movie را کارگردانی کرده بود و از کارگردان‌های Monsters Inc نیز بوده است، به همراه ریموند پرسی (Raymond Persi) کارگردانان این کمدی ماجراجویانه خواهند بود. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

جوئل کوهن (Joel Cohen)، جان فرینک (John Frink) و راب لازبنیک (Rob LaZebnik) فیلمنامه‌ی این اثر را خواهند نوشت. داستان در مورد دو حیوان است که به صورت تصادفی از سال ۱۸۳۵ به زمان حال شانگهای سفر می‌کنند. آن‌ها با چیزهایی مانند قاچاق و چاقی مفرط روبرو شده و بدتر از همه متوجه انقراض گونه‌ی جانوری‌شان‌ می‌شوند. در این زمان آن‌ها باید تلاش کنند تا گونه‌ی جانوری‌شان را نجات داده و شاید بتوانند تاریخ را تغییر دهند.

جیم جفریس (Jim Jefferies)، کاترین اوهارا (Catherine O’Hara)، رجی واتس (Reggie Watts) و الکس بوراستاین (Alex Borstein) از جمله‌ی دیگر ستارگان است اثر هستند.

یانمینگ جیانگ (Yanming Jiang)، جو آگویلار (Joe Aguilar) و متیو برکویتز (Matthew Berkowitz) تهیه‌کنندگان این فیلم هستند که در Cinesite واقع در مونترال درحال تولید است و در سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.