Wild Mountain Thyme پروژه جدید امیلی بلانت

4 September 2019 - 21:30

امیلی بلانت (Emily Blunt) و جان هم (Jon Hamm) برای بازی در رومانس ایرلندی ساخته جان پاتریک (John Patrick) به نام Wild Mountain Thyme در کنار جیمی دورنان (Jamie Dornan)، دیرلا مولی (Dearbhla Molly) و کریستوفر واکن (Christopher Walken) با هم همکاری می‌کنند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

کمپانی Bleecker Street به حقوق فیلم در ایالت متحده دست یافته و لاینزگیت این فیلم را در انگلیس پخش می‌کند.

فیلم Wild Mountain Thyme، بلانت و دورنان را در نقش عشاق جوان به بازی می‌گیرد که خانواده‌هایشان سر زمین با هم دعوا دارند و خواهان زمین هستند که مزارع‌شان را از هم جدا می‌کند. قرار است ۳۰ سپتامبر تولید فیلم در ایرلند کلید بخورد.

این فیلم را Mar-Key Pictures می‌سازد و لزلی یوردانگ (Leslie Urdang)، آنتونی برگمن (Anthony Bregman)، مایکل هلفنت (Michael Helfant) و بردلی گالو (Bradley Gallo) از Amasia Entertainment، الکس ویچل (Alex Witchel) و مارتینا نیلند (Martina Niland) از Port Pictures آن را تولید می‌کنند.

اندرو کرامر (Andrew Kramer)، جاناتان لوران (Jonathan Loughran) و استفان مالان (Stephen Mallaghan) تهیه‌کنندگان اجرایی کار هستند. کمپانی‌های Amasia Entertainment, Aperture Media Partners و Loughran/Mallaghan سرمایه‌گذاران فیلم هستند.

استفان گلدبلات (Stephen Goldnlatt) فیلم‌برداری فیلم را برعهده خواهد داشت.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.