اطلاعات جدیدی از فصل هفتم Game of Thrones منتشر شد| ملاقات‌‌های هیجان‌انگیز

16 October 2016 - 21:07

هر روز عطش طرفداران مجموعه Game of Thrones «بازی تاج و تخت» برای دیدن فصل جدید این سریال بیش‌تر می‌شود. با این وجود، طرفداران می‌توانند خوشحال باشند؛ زیرا هر روز اخبار جدیدی از فصل آینده این سریال منتشر می‌شود. به تازگی اطلاعات مهمی درباره یک مکان جدید و همچنین دیدارهایی هیجان‌انگیز در این فصل اعلام شده است. ادامه مطلب ممکن است دارای اسپویل از فصل هفتم باشد. برای اطلاعات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه مطلب همراه باشید.

نکته مهم: ممکن است ادامه متن دارای اسپویل از فصل هفتم سریال باشد

 سریال محبوب Game of Thrones «بازی تاج و تخت» که بر اساس مجموعه کتاب‌های A Song of Ice and Fire «نغمه یخ و آتش» نوشته جورج آر. آر. مارتین ساخته شده است، پس از فصل ششم توانست خط داستانی کتاب را جا بگذارد و از آن جلو بزند. در غیاب کتاب ششم که هنوز عرضه نشده است، طرفداران به شدت خود را مشغول سریال و تئوری‌های آن کرده‌اند. فصل ششم سریال «بازی تاج و تخت» نظر طرفداران و منتقدین را به خود جذب کرد و همچنین توانست آنان را بسیار هیجان‌زده کند. علاوه بر این‌ها، فصل ششم این سریال در کسب جوایز هم بسیار موفق عمل کرد. چندی پیش، Game of Thrones توانست موفق‌ترین سریال درام در تاریخ جشنواره امی شود.

 با توجه به داستان عظیم این اثر، طبیعی است که اخبار و شایعات و همچنین تئوری‌های بسیاری درباره آن بشنویم. در این مدت، یکی از سایت‌هایی که همواره اخبار و شایعات فصل آینده این سریال را منتشر می‌کرد، یکی از سایت‌های طرفداری این مجموعه یعنی Watchers on the Wall بود. به تازگی، این سایت اخبار بسیار هیجان انگیزی را درباره فصل آینده این سریال منتشر کرده است. براساس منابع معتبر و قابل اعتماد سایت مذکور، دنریس تارگرین در فصل آینده حداقل در یک سکانس با برین از تارث و سر داووث سیورث ملاقات خواهد کرد. همچنین در ادامه این منبع ادعا می‌کند که این دیدار در دراگون‌پیت (Dragonpit) یا همان چاله اژدها صورت می‌گیرد. اگر به خاطر داشته باشید، قبلاً شایعاتی مبنی بر دیدن دراگون‌پیت در این فصل منتشر شده بود. این سکانس در یکی از محیط‌های جدید سریال که واقع در اسپانیا است، فیلم‌برداری می‌شود.

 دراگون پیت (Dragonpit) یک سازه بسیار بزرگ است که در بارانداز پادشاه قرار دارد. تارگرین‌ها در زمان گذشته اژدهایان خود را در این مکان نگهداری می‌کردند. نگهداری از اژدهایان در این چاله به مدت طولانی، باعث شد تا نسل‌های آینده این اژدهایان کوچک‌تر و حتی ناقص شوند. همانطور که ویسریس، برادر دنریس، در فصل اول به این نکته اشاره کرد که اژدها موجودی نیست که میانه خوبی با اسیر شدن داشته باشد و نباید اسیر شود. به همین علت بسیاری فکر می‌کنند همین علت یکی از دلایل انقراض اژدهایان بوده است. البته، هم اکنون دراگون پیت بیشتر شبیه به یک ویرانه است.

 قطعاً ملاقات دنریس با سر داووس و برین آن هم در مکانی همچون چاله اژدها، می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد. از آن‌جایی که سر داووس و برین اکنون به خاندان استارک خدمت می‌کنند، این ملاقات می‌تواند جذاب‌تر هم شود. با توجه به این خبر می‌توان احتمال داد که دنریس قصد دارد به زودی ادعای خود را برای کسب تاج و تخت مطرح کند. همچنین با توجه به این خبر اگر خیلی خوشبین باشیم، می‌توانیم این امید را هم داشته باشیم که جان اسنو و دنریس تارگرین در این فصل با هم دیداری داشته باشند.

چند روز پیش تصویر منتشر شد که حضور لیانا مورمنت را در فصل هفتم سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» نشان می‌داد. همچنین مدتی قبل شایعه‌ای منتشر شد که ادعا می‌کرد یک نبرد بزرگ دیگر در فصل هفتم سریال وجود خواهد داشت. فصل هفتم سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» در تابستان آینده از شبکه HBO پخش خواهد شد. این فصل برخلاف فصل‌های قبلی که همگی ده قسمتی بودند، فقط هفت قسمت خواهد بود. همچنین فصل هشتم که فصل آخر سریال هم است، قرار است ۶ قسمتی باشد. این به معنای آن است که فقط ۱۳ قسمت دیگر تا پایان این سریال پرطرفدار و محبوب فاصله داریم.

برای مشاهده تمامی اخبار مربوط به گیم آو ترونز با سینماگیمفا همراه باشید.

منبع: Screenrant

Save

Save

Save

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.