نقش‌آفرینی پریانکا چوپرا جوناس در اقتباس The White Tiger محصول نتفلیکس

4 September 2019 - 23:00

پریانکا چوپرا جوناس (Priyanka Chopra-Jonas) نقش اصلی فیلم اقتباسی نتفلیکس براساس رمان The White Tiger «ببر سفید» برنده جایزه ادبی Man Booker را بازی خواهد کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

رامین بحرانی (Ramin Bahrani) که به تازگی کارگردانی فیلم Fahrenheit 451 «فارنهایت ۴۵۱» را با بازی مایکل بی جردن (Michael B. Jordan) و مایکل شنون (Michael Shannon) برعهده داشته، نویسنده و کارگردان فیلم The White Tiger است.

راج کومار رائو (Rajkummar Rao) و آدرش گوراو (Adarsh Gourav) دیگر بازیگران این فیلم هستند که فیلمبرداری آن از ماه آینده در هند آغاز خواهد شد.

رمان The White Tiger نوشته آراویند آدیگا (Aravind Adiga) ماجرای شگفت‌انگیز مردی خودساخته را دنبال می‌کند که از فروشنده چای در یک دهکده به یک کارآفرین موفق در یک شهر بزرگ تبدیل می‌شود. قتل، عشق و فریب هزینه‌های نهایی جاه‌طلبی هستند.

چوپرا در حال بازی در دیگر فیلم نتفلیکس یعنی We Can Be Heroes «ما می‌توانیم قهرمان باشیم» به کارگردانی رابرت رودریگز (Robert Rodriguez) است. او همچنین قرار است بازیگر و تهیه کننده فیلم کمدی ازدواجی بدون نامی در هند باشد که تهیه‌کنندگی آن را همراه با میندی کالینگ (Mindy Kaling) برعهده دارد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.