پیوستن کاترین وینیک و جوآن پابلو رابا به لیام نیسون در تریلر اکشن The Minuteman

5 September 2019 - 13:30

هنرپیشه Vikings (وایکینگ‌ها): کاترین وینیک (Katheryn Winnick)، و جوآن پابلو رابا (Juan Pablo Raba) به تیم بازیگران تریلر اکشن Minuteman (سرباز ملی) با هنرمندی لیام نیسون (Liam Neeson) پیوستند. این فیلم، که محصول کمپانی Sculptor Media می‌باشد، را رابرت لورنز (Robert Lorenz) کارگردانی می‌کند، و هفته آینده در نیومکزیکو (New Mexico) و اوهیو (Ohio) وارد فاز تولید می‌شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم در مورد کشاورزی (با بازی نیسون) در مرزهای آریزونا است که به طوری باورنکردنی حامی و مدافع یک پسر جوان مکزیکی می‌شود که نومیدانه در حال فرار از دست تروریست‌های کارتل (با حضور رابا در نقش اول) است که او را تا آمریکا تعقیب کرده‌اند. فیلم‌نامه را کریس چارلز (Chris Charles) و دنی کراویتز (Danny Kravitz) نوشته‌اند، در حالی‌که لورنز پیش‌نویس نهایی فیلم‌نامه را نگاشته است.

وارن گاز (Warren Goz) و اریک گولد (Eric Gold) از طرف کمپانی Sculptor Media علاوه بر تأمین بودجه فیلم، در کنار تای دانکن (Tai Duncan) و مارک ویلیامز (Mark Williams) از طرف کمپانی Zero Gravity Management به تهیه و تولید فیلم نیز می‌پردازند. جیمز ماسیلو (James Masciello) از طرف کمپانی Raven Capital Management و نیکولاس چارتیر (Nicolas Chartier) و جاناتان دکتر (Jonathan Deckter) از طرف کمپانی Voltage Pictures از تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه می‌باشند.

در آینده شاهد نقش‌آفرینی وینیک در Flag Day (روز پرچم)، ساخته سین پن (Sean Penn)، خواهیم بود، در حالی‌که در حال حاضر مشغول کار بر فصل ششم و پایانی Vikings نیز می‌باشد. رابا، نیز که در سریال Narcos (نارکوس) از شبکه نتفلیکس نقش گاستاوو گاویریا را ایفا می‌کرد، در آینده در فیلم Imprisoned (زندانی) در مقابل لارنس فیشبرن (Lawrence Fishburne) نقش‌آفرینی خواهد کرد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.