پیتر کاپالدی به دنباله‌ی The Suicide Squad پیوست

5 September 2019 - 16:00

بنابر شنیده‌ها پیتر کاپالدی (Peter Capaldi) بازیگر سریال Doctor Who «دکتر هو» و برنده جایزه اسکار سال ۱۹۹۵، در حال پیوستن به فیلم The Suicide Squad «جوخه‌ی انتحار»  از جیمز گان (James Gunn) محصول استودیو برادران وارنر است. همچنین شنیده شده است که پیت دیویدسون (Pete Davidson) بازیگر Saturday Night Live قرار است یک نقش کوچک در این فیلم داشته باشد و احتمالا در هنگام فرافتش از SNL این کار را انجام خواهد داد. جزئیات بیشتر همچنان منتشر نشده است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

گزارش‌ها حاکی از آن است که دنباله‌ی فیلم دی سی از دوازده روز پس از ۱۱ سپتامبر در استودیو Pinewood شروع به تولید در آتلانتا می‌کند و اکران آن برای ۶ اوت ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده است. همچنین هنوز مشخص نیست که کاپالدی یا دیویدسون چه نقش‌های را بازی خواهند کرد.

هنر پیشه‌های فیلم Suicide Squad شامل مارگو رابی (Margot Robbie) در نقش هارلی کویین (Harley Quinn)، ویولا دیویس (Viola Davis) در نقش آماندا والر (Amanda Waller)، جای کورتنی (Jai Courtney) در نقش کاپیتان بومرنگ (Captain Boomerang)، جوئل کینمن (Joel Kinnaman) در نقش ریک فلگ (Rick Flag) می‌شوند. بازیگران جدید این فیلم نیز ادریس البا (Idris Elba) ، دیوید دستمالچیان (David Dastmalchian) در نقش پولکا دات من (Polka-Dot Man)، دنیلا ملچیور (Daniela Melchior) در نقش راتکاچر (Ratcatcher) و فلولا بورگ (Flula Borg) هستند. چاک روون (Chuck Roven) و پیتر سافران (Peter Safran) تهیه کنندگان این پروژه هستند.

اما اگر بخواهیم از کاپالدی اسکاتلندی بگوییم، او برنده‎‌ی جایزه‌ی بفتا و اسکار است و هر دو جایزه را برای نویسندگی و کارگردانی لایو اکشن It’s a Wonderful Life برد که در آن ریچارد ای گرانت (Richard E. Grant) بازی کرد. همچنین او ۹ قسمت از سریال Getting On محصول شبکه‌ی بی بی سی را کارگردانی کرد. از افتخارات دیگر او می‌توان به بازی در Local Hero از بیل فورسیث (Bill Forsyth)، سریال تلویزیونی The Thick of It از بی بی سی (که بازیگر نقش اول مرد آن برنده‌ی جایزه‌ی بفتا شده است) همچنین World War Z، Paddington 2 و سریال انیمیشنی Watership Down از نتفلیکس اشاره کرد.

داویدسون نیز در سپتامبر ۲۰۱۴ به برنامه‌ی Saturday Night Live پیوست. او اخیرا در star vehicle هم بازی کرد و هم دستیار نویسنده‌ی آن بود که این پروژه از استودیو یونیورسال را جاد آپاتو (Judd Apatow) تهیه و کارگردانی کرد. او همچنین در فیلم زندگی‌نامه‌ای The Dirt and Big Time Adolescence از نتفلیکس نیز بازی کرد. وی صدا پیشه‌ی جری در The Angry Birds Movie 2 نیز بود.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.