پیوستن مالین آکرمن به فیلم اکشن کمدی مستقل Chick Fight

5 September 2019 - 15:30

مالین آکرمن (Malin Akerman) برای بازی در فیلم اکشن کمدی مستقل Chick Fight «دعوای دخترانه» به کارگردانی پل لیدن (Paul Leyden) انتخاب شد. آکرمن همچنین تهیه کنندگی این فیلم کمدی را برعهده دارد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این فیلم که دومین همکاری آکرمن و لیدن پس از فیلم کوتاه Bye Bye Sally «خدانگهدار سالی» است، در بازار فیلم آمریکا به مشتریان انتشارش عرضه خواهد شد.

فیلم اریجینال Chick Fight نوشته جوزف داونی (Joseph Downey) داستان آنا (با بازی آکرمن) را روایت می‌کند که هنوز با مرگ مادرش کنار نیامده است. او همچنین راز بزرگی را درباره پدرش متوجه می‌شود که خیلی برای او ناراحت‌کننده است. آنا تصادفا کافه بدون بیمه خودش را به آتش می‌کشد. بهترین دوستش شارلین که می‌داند آنا باید هرچه زودتر به خودش آمده و مسیر درستی در زندگی پیش بگیرد، او را به یک باشگاه مشت‌زنی زنانه زیرزمینی می‌برد، جایی که آنا خودش، قدرت درونش و هدف واقعی خودش را پیدا می‌کند.

آکرمن که در حال بازی در سریال Billions «میلیاردها» است، به تازگی به فیلم نتفلیکسی The Sleepover پیوسته است.

لیدن به تازگی نویسنده و کارگردان سریال Cleaners برای سونی بود. او همچنین نویسندگی و کارگردانی فیلم Come Back to Me «برگرد پیش من» را برعهده داشته است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.