رونمایی از گروه تیفانی هدیش و بیلی کریستال برای کمدی Here Today 

5 September 2019 - 22:00

تیفانی هدیش (Tiffany Haddish) و بیلی کریستال (Billy Crystal) در کمدی کمپانی Astute به نام Here Today (امروز، اینجا) باهم بازی می‌کنند. این فیلم پروژه‌ای است که کریستال آن را نوشته و کارگردانی خواهد کرد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

Here Today یک فیلم رمانتیک کمدی است که برای مه یا سپتامبر برنامه‌ریزی شده اما ماجرای عاشقانه ندارد. کریستال نقش نویسنده کمدی با سابقه‌ای به نام چارلی برنز را بازی می‌کند. چارلی برنز به آرامی اتصال خود به واقعیت را از دست می‌دهد. او با یک خواننده تازه‌کار، جوان و با استعداد خیابان نیویورک به نام اما پیج دوست بوده، شخصیتی که هدیش نقش آن را ایفا می‌کند. آن‌ها باهم یک رابطه دوستی ناممکن و تاثیرگذار شکل می‌دهند. این رابطه شکاف نسل‌ها را نادیده می‌گیرد و به عشق و اعتماد یک معنای تازه می‌بخشد.

این فیلم هشتمین کار کارگردانی کریستال است و  پس از مجموعه Mr. Saturday Night (آقای شنبه شب) و Forget Paris (پاریس را فراموش کن) کارگردانی را بر عهده دارد و برای سومین بار است که در ساخته خود بازی می‌کند. کریستال در سال ۲۰۰۱  فیلم ۶۱* شبکه HBO با بازی بری پیپر (Barry Pepper) و توماس جین (Thomas Jane) کارگردانی کرد، که برای او یک جایزه امی و عنوان کاندیدای بهترین کارگردان فیلم تلویزیونی را در مراسم بهترین کارگردان به ارمغان آورد.

کریستال این فیلم‌نامه را با همکار نویسنده خود در Saturday Night Live یعنی آلن زیبل (Alan Zweibel) نوشت، او برای فیلم داستان کوتاه دوم به نام «The Prize» (جایزه) برنده جایزه امی شده بود. کار ساخت فیلم ماه اکتبر در نیویورک آغاز می‌شود. زیبل داستان اصلی خود به نام «The Prize» را در eBook خود در بخش آلن زیبل در سال ۲۰۱۱، منتشر کرد. پس از برنده شدن جایزه تونی و نامزد شدن در جایزه امی به عنوان بیلی کریستال ویژه شبکه HBO با ۷۰۰ یکشنبه در ۲۰۱۴، Here Today همکاری بین کریستال و زیبل را برای دومین بار تکرار می‌کند.

فرد برنشتین، مدیر کمپانی Astute film، با همراهی کریستال، هدیش، زیبل و دومینیک تلسون در حال تولید هستند. ریک جکسون (Rick Jackson)، کلودین ماروت (Claudine Marrotte) و سامانتا اسپرچر (Samantha Sprecher) تهیه‌کنندگان اجرایی این اثر هستند.

Here Today از ساخته‌های Astute film با همکاری تولیدات Crystal’s Face و Big Head است. Rocket Science فروش فیلم در فستیوال بین‌المللی فیلم تورنتو را برعهده دارد.

کریستال گفت:

«بسیار خوشحال هستم که فرصت پیدا کردم این داستان زیبا و جذاب را زنده کنم. نوشتن این کار با آلن عالی بود و اینکه تیفانی همبازی من باشد نیز شگفت انگیز است. بازی کردن این تفاوت نسل‌ها در کمدی ما عالی خواهد بود. تیفانی همزمان هم شخصیت انسانی دارد و هم به شدت بامزه است. از این که باهم همه داشته‌هایمان را به کار می‌گیریم هیجان‌زده هستیم.

برنشتاین بیان کرد:

بیلی و تیفانی در خلق گرما و زیرکی برای طنز خود، توانایی شگفت انگیزی دارند. Astute از گردهم آوردن چنین استعدادهای بی‌نظیری در یک قاب بسیار هیجان‌زده است. طنز نابه‌هنگام آن‌ها کاری می‌کند در فیلمی که با مخاطبان جهانی روبه‌رو خواهد شد، خنده واقعی ایجاد شود و شکاف بین تمام گروه‌های سنی را از بین خواهد برد.

کارهای بزرگ و معتبر کریستال بی‌شمار هستند. از جمله When Harry Met Sally (وقتی هری سالی را دید)، City Slickers (حقه‌بازهای شهر)، The Princess Bride (عروس شاهزاده)، Analyze This (این را تحلیل کن)، Monsters, Inc. 2001 کمپانی پیکسار (هیولاهای پیکسار) و Monsters University (دانشگاه هیولاها).

پس از موفقیت ۱۴۰٫۶ میلیون دلاری باکس آفیس با Girls Trip (سفر دختران)، هدیش در فیلم‌های سینمایی مانند Night School (مدرسه شب)، Nobody’s Fool (هیچ کس احمق نیست)، The Lego Movie 2 (فیلم لگوی ۲)، Kitchen  (آشپزخانه) و صدای دیزی (the voice of Daisy) و همین تابستان گذشته برای فیلم The Secret Life of Pets 2  (زندگی پنهان حیوانات خانگی ۲) بازی کرد.

تیفانی هدیش در استندآپ ویژه او، که میزبان و مجری آن نیز بود بیان کرد: می‌توان They Ready (آن‌ها آماده هستند) را در Netflix تماشا کرد.

او بعدا نیز به عنوان میزبان سریال تلویزیونی ABC به نام Kids Say the Darndest Things (بچه ها اشتباه بگویید) خواهد بود و برای فصل سوم سریال‌های کمدی TBS، به نام The Last O.G باز خواهد گشت.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.