پیوستن کریستوف والتز به لیام همسورث در تریلر اکشن بی‌نامی از سرویس استریم کوییبی

5 September 2019 - 17:00

به گزارش سایت خبری ددلاین (Deadline)، هنرپیشه برنده جایزه اسکار: کریستوف والتز (Christoph Waltz) برای ایفای نقش مایلز سلرز در سریال تریلر اکشن بدون نام مورد انتظار سرویس استریم Quibi انتخاب شده است. او به لیام همسورث (Liam Hemsworth) (بازیگر فیلم The Hunger Games) که ایفاگر نقش اصلی داج مینارد در سریال خواهد بود، ملحق می‌شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال، که توسط نیک سانتورا (Nick Santora) و CBS Television Studios ساخته می‌شود، به روایت داستان داج مینارد می‌پردازد که مبتلا به یک بیماری لاعلاج است، و می‌خواهد قبل از مرگش تمام کارهای لازم برای تأمین زندگی همسر باردارش را انجام دهد. و در اوج ناامیدی و درماندگی، درست زمانی‌که پیشنهاد شرکت در یک بازی کشنده را می‌پذیرد، متوجه می‌شود که شکارچی نبوده است و تنها یک طعمه بوده است.

سانتورا، فیل آبراهام (Phil Abraham)، گوردون گری (Gordon Gray)، و کمپانی Silver Reel Pictures از تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه به شمار می‌روند.

سرویس استریم Quibi، که مخفف شده “Quick Bites” می‌باشد قرار است در تاریخ ۶ آوریل ۲۰۲۰ راه‌اندازی شود، در حالی‌که تا به‌حال بیش از یک میلیارد دلار از سرمایه‌گذارانش به دست آورده است. این سرویس استریم در حال حاضر تعدادی پروژه در دست ساخت دارد. گیلرمو دل تورو (Guillermo del Toro)، سم رایمی (Sam Raimi)، کاترین هاردویک (Catherine Hardwick)، استیون اسپیلبرگ (Steven Speilberg)، پاول فیگ (Paul Feig)، آنا کندریک (Anna Kendrick)، لارنس فیشبرن (Laurence Fishburne)، و دان چیدل (Don Cheadle) هشت تا از تهیه‌کنندگان و افراد با استعداد بسیاری هستند که برای تولید پروژه‌های ذکر شده به شدت مشغول کار هستند.

این سرویس استریم، که توسط جفری کتزنبرگ (Jeffrey Katzenberg) و مگ ویتمن (Meg Whitman) تأسیس شده است، قرار است سریال‌های مجموعاً ۲ الی ۴ ساعته را به نمایش بگذارند، که برای پخش به قسمت‌های تقریبا ۱۰ دقیقه‌ای تقسیم می‌شوند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.