تام هالند: جایگاه مرد عنکبوتی با سونی محفوظ است

5 September 2019 - 21:30

شاید اسپایدرمن دیگر در دنیای سینماتیک مارول ساخته نشود اما تام هالند (Tom Holland) معتقد است آینده این شخصیت در دستان سونی امن و محفوظ است. دنیای پاپ کالچر ابر قهرمانی از ماه اوت با اعلام کناره‌گیری مارول استدیوز در ساخت سری فیلم‌های مارول دچار تزلزل شد و پایان حضور اسپایدی در دنیای مارول بود. تمامی این‌ها بعد از توافق سونی و مارول برای سهیم شدن در حقوق ساخت فیلم مرد عنکبوتی، غیر منتظره بود چون این فیلم برای هر دو استودیو سودهی بالا داشته است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

هنوز قرار است صرف‌نظر از دعوای سونی و مارول، هالند نقش پیتر پارکر را بازی کند. این بازیگر تا الان نظر دقیق‌اش را درباره آینده فیلم نگفته بود و تنها در طول مراسم D23 برای انیمیشن Onward اظهار عشق‌ به طرفدارانش کرده بود. حالا او در مصاحبه جدیدی قول داده سونی رسالت اسپایدرمن را به خوبی به انجام برساند.

او ابتدا از مارول برای ساخت اسپایدرمن تشکر کرد و سپس اعلام کرد از سونی مطمئن است و می‌داند شخصیت‌اش به کجا می‌رود:

باید بگویم ۵ سال گذشته با مارول، فوق‌العاده بوده و بهترین لحظات عمرم را داشته‌ام و آن‌ها رویای من برای بازیگری را تحقق بخشیدند. سونی نیز برای من خوب بوده و موفقیت جهانی Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) را مدیون حمایت، توانایی و مسئولیت‌پذیری آن‌ها هستیم. میراث و آینده اسپایدی در دستان مطمئن سونی است. خیلی ممنونم و دوستان خیلی خوبی در این مسیر پیدا کردم.

گویا، هالند هیچ کنترلی روی بحث سونی و مارول ندارد و جای تعجب ندارد طرفداران را نسبت به سونی مطمئن می‌سازد.

منبع: اسکرین‌رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.