بازیگران سریال Babysitter’s Guide to Monster Hunting مشخص شدند

5 September 2019 - 23:30

تامارا اسمارت (Tamara Smart) بازیگر فیلم مورد انتظار دیزنی با نام Artemis Fowl و بازیگر Pete’s Dragon اوونا لورنس (Oona Laurence)، نقش‌های اصلی محصول جدید و خانوادگی Netflix با نام Babysitter’s Guide to Monster Hunting را ایفا خواهند کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

ایندیا مور (Indya Moore)، تام فلتون (Tom Felton)، آلیسیو اسکالزوتو (Alessio Scalzotto) و ایان هو (Ian Ho) از دیگر بازیگران این عنوان هستند که بخش عمده‌ای از فیلمبرداری آن در ونکوور درحال انجام است.

داستان این سریال بر اساس اولین کتاب از مجموعه کتاب‌های نوشته شده توسط کاترین تیگن (Katherine Tegen) است که جو بالرینی (Joe Ballarini) از انتشارات Harper Collins آن‌ها را به چاپ رساند.

داستان درباره‌ی اولین تجربه‌ی کلی فرگوسن در مراقب از بچه‌ها است، کسی که به عنوان مسئول کودک‌ربایی که توسط یک هیولا صورت گرفته است، شناخته می‌شود. سپس انجمنی مخفی از مراقبان خشن کودکان را کشف می‌کند که از بچه‌ها حفاظت می‌کنند. پس از آن او مجبور است با دنیایی بزرگ از هیولاها برای نجات کودکان مبارزه کند.

ریچل تالالی (Rachel Talalay) کهنه‌کار کارگردانی این اثر را برعهده خواهد داشت. بالرینی داستان این سریال را خواهد نوشت.

ایوان ریتمن (Ivan Reitman) به همراه ایمی کارپ (Amie Karp) این سریال را برای Montecito Picture Company تهیه خواهند کرد. تام پلاک (Tom Pollock) و ایلونا هرتبرگ (Ilona Herzberg) در کنار نایا کوکوکُو (Naia Cucukov) از Walden Media تهیه‌کنندگان اجرایی آن برای Montecito Picture Company خواهند بود.

اسمارت در The Worst Witch ساخته‌ی Netflix حضور داشته و در بازسازی Are You Afraid of the Dark? توسط Nickelodeon نیز نقش‌آفرینی خواهد کرد. لارنس در Lost Girls ساخته‌ی لیز گاربوس (Liz Garbus) حضور خواهد داشت و مور در درام Queen & Slim ساخته‌ی لینا ویت (Lena Waithe) برای Universal دیده خواهد شد.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.