پیوستن چندین بازیگر به فیلم درام A Mouthful Of Air

6 September 2019 - 10:30

تولید فیلم درام A Mouthful Of Air از هفته آینده در آمریکا آغاز خواهد شد. بازیگرانی از جمله آماندا سایفرد (Amanda Seyfried)، فین ویتراک (Finn Wittrock)، ایمی اروینگ (Amy Irving)، جنیفر کارپنتر (Jennifer Carpenter) و پل جیاماتی (Paul Giamatti) در این فیلم حضور دارند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی ایمی کاپلمن (Amy Koppelman) براساس رمانی از او به همین نام، یک مطالعه شخصیتی است که رابطه بین خلاقیت و بیماری روانی را بررسی می‌کند. سایفرد نقش جولی، یک مادر و نویسنده کتاب کودکان را بازی می‌کند که برای فراموش کردن گذشته دردناکش به دنیای رنگارنگ و روشن خلق شده توسط خودش پناه می‌برد.

ویتراک نقش ایتن همسر جولی را بازی می‌کند. اروینگ نقش مادر جولی، کارپنتر نقش خواهر شوهرش و جیاماتی نقش دکتر او را بازی خواهند کرد.

سایفرد به تازگی در فیلم The Art Of Racing In The Rain «هنر مسابقه دادن در باران» با میلو ونتیمیگلیا (Milo Ventimiglia) همبازی بود. او سال آینده در فیلم You Should Have Left همبازی کوین بیکون (Kevin Bacon) خواهد شد. او همچنین صداپیشه انیمیشن Scoob «اسکوب» محصول برادران وارنر خواهد بود.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.