فیلم‌نامه بتمن آماده شده است

6 September 2019 - 14:30

فیلم‌نامه The Batman ساخته مت ریوز (Matt Reeves) تکمیل شده است. این فیلم خیلی وقت است در دست ساخت قرار گرفته و طی چند سال اخیر دستخوش تغیییرات زیادی شده است. ابتدا قرار بود بن افلک (Ben Affleck) نقش خود را مجددا در این‌ فیلم ایفا کند اما با روی کار آمدن ریوز برای کارگردانی فیلم، افلک کناره‌گیری کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

ریوز و کمپانی برادران وارنر تصمیم گرفتند رابرت پتینسون (Robert Pattinson) نقش بتمن را بازی کند که واکنش شدید طرفداران را در پی داشت. در حالی که خیلی از علاقمندان به سینما، پتینسون با نقشش در Twilight به یاد دارند و خیلی معتقدند او نمی‌تواند ابعاد تاریکی و شجاعت بتمن را به تصویر بکشد. گرچه ریوز تصمیم گرفت فیلم‌نامه را مجددا خودش بنویسد و انتخاب پتینسون برای این شخصیت با توجه به نگرش او نسبت به بتمن صورت گرفت. تولیدکنندگان بتمن از طرفداران خواستند تا پتینسون را برای بازی در این نقش، قضاوت نکنند چون به انتخاب و بینش ریوز برای بازی در نقش شوالیه شهر گاتهام اعتماد دارند.

گرچه ریوز محتوای فیلم‌نامه را مخفی نگه داشته، اخیرا پتینسون در مصاحبه با ورایتی گفته فیلم‌نامه تکمیل شده و درباره فرایند انتخاب و ملاقاتش با ریوز آن هم وقتی که سرانجام ریوز فیلم‌نامه را به اتمام‌ رساند، اظهار داشت:

سپس باید سعی می‌کردم تصور کنم چه چیزی نوشته و حتی فیلم‌نامه را نخواندم.

پتینسون سرانجام فیلم‌نامه را خواند و در جشنواره کن اعلام کرد نقشش را دوست دارد و برای بازی آن بی‌صبرانه منتظر است. او اظهار داشت این چیزی بوده که مدت‌ها می‌خواسته و وقتی فهمیده ریوز در حال نوشتن فیلم‌نامه بتمن است، ریوز را برای بازی در نقش بتمن متقاعد کرده است.

برای همین وقتی خبر بازی او در این فیلم لو رفت، پتینسون عصبانی شد، چون حس کرده بود واکنش شدید طرفداران باعث می‌شود برادران وارنر او را برای این نقش نخواهند. از وقتی این کمپانی اعلام کرد هیچ مشکلی با پتینسون ندارد، ترسش ریخت.

بتمن از اینجا به بعد با فیلم‌نامه کامل کارش را پیش می‌برد. پتینسون لباسش را هم پرو کرده و قرار است سال ۲۰۲۱ اکران گردد. بتمن شخصیت بسیار محبوبی است و پتینسون هفتمین بازیگری است که این شخصیت را به تصویر می‌کشد. با توجه به سریال‌ و فیلم‌های متعدد بتمن، طرفداران امیدوارند بازی پتینسون و فیلم‌نامه ریوز، روح تازه‌ای به این شخصیت ببخشند که بیش از ۸۰ سال محبوبیت دارد.

منبع: اسکرین‌رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.