رابرت لانگ استریت نقش لونی الام را در Halloween Kills خواهد داشت

6 September 2019 - 16:00

Bloody Disgusting خاطرنشان کرده است که دنباله بسیار مورد انتظار فرانچایز سال گذشته‌ی Halloween در حال اضافه کردن شخصیت‌هایی از فیلم اصلی بعلاوه‌ی ستاره‌ی فیلم‌های Sorry to Bother You و The Haunting of Hill House رابرت لانگ استریت (Robert Longstreet) در نقش لونی الام (Lonnie Elam) است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

اخیرا اعلام شده بود که آنتونی مایکل هال (Anthony Michael Hall) نقش تامی دویل (Tommy Doyle) را نیز بازی خواهد کرد. او اولین بار در نقش یک بچه در فیلم اصلی Halloween  ظاهر شده بود و به عنوان یکی از فرزندان لاری استرود (Laurie Strode) شناخته می‌شد. نسخه‌ی بزرگسالی این  کاراکتر  اخیراً توسط پاول راد (Paul Rudd) در فیلم The Curse of Michael Myers که ششمین فیلم از داستان اصلی است، بازی شد. دنیای جدید از این دنباله‌ها دور شد؛ اگرچه فیلم سال ۲۰۱۸ داستان و اتفاقات پس از فیلم ۱۹۷۸ را دنبال کرد.

کایل ریچاردز (Kyle Richards) کسی که نقش لیندسی (Lindsey) را در فیلم اصلی بازی کرد که در واقع فرزند دیگر لاری است، قرار است بازگردد. کاراکتر او همچنین در بازسازی سال ۲۰۰۷ از راب زامبی (Rob Zombie) هم حضور داشت اما دیگر در هیچ‌کدام از فیلم‌های این سری ظاهر نشد و تنها در دنباله رسمی کامیک One Good Scare حضور داشت که به عنوان یک بزرگسال تحت مراقبت دیوید لومیس (David Loomis) پسر ساموئل (Samuel) قرار داشت و نهایتا در حالی پیدا شد که ۱۳ ضربه چاقو خورده بود.

الام در واقع در فیلم اصلی در نقش یک زورگو به تامی جوان ظاهر شد. همچنین به تازگی اعلام شد که فیلمساز و آهنگساز Halloween جان کارپنتر (John Carpenter)، آهنگسازی هر دو فیلم Halloween Kills و Halloween Ends را انجام خواهد داد.

هر دو دنباله ماه گذشته اعلام شدند ولی جزئیات در مورد این دو فیلم همچنان در پرده‌ای از ابهام قرار دارد. تمام چیزی که اکنون مشخص است، جدای از اینکه کارپنتر موسیقی فیلم را خواهد نواخت، این است که Halloween Kills در روز جمعه ۱۶ اکتبر  ۲۰۲۰ اکران خواهد شد. دیوید گوردون گرین (David Gordon Green) برای کارگردانی و دستیاری نویسندگی فیلمنامه به همراه دنی مک براید (Danny McBride) نویسنده‌ی The Righteous Gemstones و اسکات تیمز (Scott Teems) باز خواهد گشت. به دنبال آن Halloween Ends در روز جمعه ۱۵ اکتبر ۲۰۲۱ اکران می شود که در آن گرین هم کارگردان و هم دستیار نویسنده است اما این بار به همراه دنی براید، پاول برد لوگان (Paul Brad Logan) و کریس برنیر (Chris Bernier).

هر دو فیلم بر اساس شخصیت‌هایی هستند که جان کارپنتر و دبرا هیل (Debra Hill) خلق کردند و توسط دیوید گوردون گرین کارگردانی خواهند شد. تهیه کنندگان آنها نیز مالک آکاد (Malek Akkad)، جیسون بلام (Jason Blum) و بیل کلاک (Bill Block) هستند. کارپنتر، مک براید و گرین به همراه جمی لی کورتیس (Jamie Lee Curtis)، جینت وولتورنو (Jeanette Volturno) و کوپر سامولسن (Couper Samuelson) تهیه کنندگان اجرایی هستند.

اکتبر گذشته فیلم سال ۲۰۱۸ Halloween با نقد مثبت منتقدین روبرو بود و بیش از ۲۵۰ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروخت و این فیلم را پرفروش‌ترین فیلم این سری فیلم در تمام دوران‌ها عنوان داد.

منبع: کامینگ سون

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.