لیلی جیمز به کری مولیگان و رالف فاینز برای فیلم Dig پیوسته است

6 September 2019 - 15:32

بنا بر گزارشی که اخیرا هالیوود ریپورتر به انتشار آن پرداخته است، بازیگر فیلم Baby Driver، لیلی جیمز (Lily James) به کری مولیگان (Carey Mulligan) بازیگر فیلم Wildlife و رالف فاینز (Ralph Fiennes) بازیگر فیلم The King’s Man برای فیلم درام و جدید نتفلیکس به‌نام Dig پیوسته‌ است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

این فیلم توسط سازنده‌ی سریال Harlots و نویسنده‌ی فیلم Jane Eyre، موریا بوفینی (Moira Buffini) نویسندگی می‌شود، و توسط سایمن استون (Simon Stone) کارگردانی می‌شود. این فیلم بر اساس داستانی واقعی ساخته شده است و در زمان جنگ جهانی دوم است، جایی که در آن ادیث پرتی (Edith Pretty) که مولیگان نقش او را بازی می‌کند، به تازیگی بیوه شده است و اکنون گمان می‌کند که زیر زمینش، ثروتی دفن شده است. ادیث از یک باستان شناس به‌نام باسیل براون (Basil Brown) که فاینز نقش او را بازی می‌کند، درخواست کمک برای حفاری زمین می‌کند. آقای براون از نگهبانان موزه رد می‌شود، و آن‌ها یکی از مهم‌ترین اکتشافات تاریخ را با هم کشف می‌کنند.

لیلی جیمز قرار است نقش یک دانشجوی باستان شناسی را بازی کند که در رشته‌اش شک دارد و تمام تلاشش را می‌کند تا رابطه‌ی دوستی با پرتی و آقای براون داشته باشد.

فیلم Dig ابتدا قرار بود در BBC Films ساخته شود و رالف فاینز به همراه نیکول کیدمن (Nicole Kidman) بازیگر سریال Big Little Lies بازیگران فیلم باشند، اما بعد آن این پروژه به استریم سرویس انتقال پیدا کرد و کیدمن از پروژه خارج شد، و مولیگان به جای او برای هنرنمائی در فیلم قراردادی را امضا کرد. گبریل تانا (Gabrielle Tana) فیلم را تهیه‌کنندگی می‌کند.

کری مولیگان برای اجرایش در فیلم درام An Education در سال ۲۰۰۹، نامزد جایزه‌ی اسکار و گلدن گلوب شده است. اخیرا کری با نتفلیکس برای فیلم نامزد جایزه‌ی اسکار Mudbound کار کرده است. او بخاطر نقشش در فیلم هیجان انگیز Drive در سال ۲۰۱۱ مشهور شد.

رالف فاینز برای نقشش در فیلم درام/تاریخی Schindler’s List و درام رمانتیک و جنگی The English Patient موفقیت زیادی کسب کرده است. او در فیلم Red Dragon از آنتونی هاپکینز هانیبال لکتر (Anthony Hopkins Hannibal Lecter) بازی کرده است و نقش Lord Voldemort در سری Harry Potter داشته است، در فیلم جاسوسی/هیجان‌انگیز The Constant Gardener حضور داشته است. وی همچنین در فرانچایز جیمز باند دنیل کریگ (Craig Bond) نقش گرث مالوری «Gareth Mallory» را داشته است. او قرار است در دنباله‌ی فیلم Kingsman یعنی The King’s Man نیز حضور داشته باشد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.