اندرو لینکلن: فصل هفتم The Walking Dead جسورانه و بی‌پروا خواهد بود

17 October 2016 - 10:00

The Walking Dead فصل ششم خود را بهار امسال و با یکی از بدترین کلیف‌هنگرهای قابل تصور به پایان رساند. شخصیت منفی جدید داستان، نیگان، پس از یک سخنرانی مفصل، چوب بیسبال پیچیده در سیم خاردار خود را خواهد چرخاند و یکی از قهرمانان جا افتاده داستان را به قتل خواهد رساند. چه کسی؟ در فصل هفتم خواهیم دید. با سینماگیمفا همراه باشید.

البته این تنها موضوع هیجان انگیز در هنگام بازگشت این سریال به تلویزیون نیست. حال که ریک و خانواده بازماندگانش در آلکساندریا ساکن شده‌اند، سریال کماکان تمرکز خود را بر روی جوامعی خواهد گذاشت که در آخرالزمان کنونی در جهان سر بر آورده‌اند، مانند گروه نیگان، جامعه هیلتاپ و سرزمین پادشاهی یا همان کینگدام، گروه جدیدی که توسط مردی به نام ازیکیل اداره می‌شود.

در مصاحبه با Entertainment Weekly، اندرو لینکلن (Andrew Lincoln)، ستاره سریال در نقش ریک، اعلام کرد که اوضاع در فصل هفتم نسبت به فصل‌های قبل کمی تاریک‌تر خواهد بود. او همچنین به این موضوع اشاره داشت که داستان فصل جدید، شاید از اتفاقات مشابه در کتاب‌های کامیک الگوبرداری کند، جایی که قبیله‌های مختلف از بازماندگان، برای بقا مجبور به اتحاد می‌شوند:

ما داریم کاری را می‌کنیم که قبلا انجام نداده‌ایم. و این کار بسیار شجاعانه است و من شخصا انتظار به وقوع پیوستن آن را از کتاب‌ها می‌کشیدم. همیشه می‌دانستم که در زمان اجرا، این موضوع بسیار جالب خواهد بود. چون همیشه این سوال وجود دارد که این جوامع چگونه قادر هستند خود را بازسازی کنند؟ و اینکه چه نوع جامعه‌ای توسط آنها ایجاد می‌شود؟ بسیار، بسیار جالب است. حسش عمیق‌تر و تاریک می‌شود.

the-walking-dead-season-7-ezekial-payton

البته The Walking Dead همیشه سریالی با فضای تاریک بوده‌است، به هر حال سریال در مورد گروهی از مردم است که پس از به پایان رسیدن دنیا توسط زامبی‌ها، سعی در زنده ماندن دارند. مردن شخصیت‌های مختلف، گاها حتی شخصیت‌های محبوب و محوری، و حتی کودکان موضوعی طبیعی برای روند سریال است. و مشخصا، ما نمی‌دانیم که در دقایق ابتدیی قسمت‌های اول چه شخصیت‌هایی قرار است جان خود را از دست بدهند ولی مطمئن هستیم که این اتفاقات به طور کامل و حداقل بر روی نیمه اول فصل هفتم سایه خواهد انداخت.

اما اظهارات لینکلن شاید به این موضوع اشاره داشته‌باشد که سازندگان واقعا در حال انجام کاری کاملا متفاوت هستند. به هر حال سریال سابقه تکرار اتفاقات گذشته را دارد، جایی که شخصیت‌های منفی دچار تغییر می‌شوند، و ساختار و روند سریال، به صورت تناوبی بین روایت فردی و روایت گروهی متغیر است، اما همه چیز در نهایت به این موضوع ختم می‌شود که باید با زامبی‌ها مبارزه کنند و امنیت تا زمانی وجود دارد که دیگر وجود نداشته باشد. شاید لینکلن حقیقت را می‌گوید و تیم خلاق سازنده The Walking Dead توانسته‌اند راهی جدید و منحصر به فرد را برای بیان داستان خود پیدا کنند.

قسمت اول فصل هفتم سریال The Walking Dead با نام «روزی خواهد آمد که تو نخواهی بود» در تاریخ ۲ آبان ماه از شبکه AMC پخش خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.