گری سینایس برای بازی یک نقش کلیدی به فصل پایانی ۱۳Reasons Why پیوست

6 September 2019 - 22:00

به گزارش هالیوود ریپورتر، گری سینایس (Gary Sinise) در یک نقش کلیدی به فصل نهایی Reasons Why 13 (سیزده دلیل برای این که) پیوست. در حالی که بینندگان هنوز درگیر پیچیدگی فصل سوم سریال موفق نتفلیکس هستند، بازیگر سریال‌های CSI: NewYork و Criminal Minds (ذهن‌های جنایت‌کار)، گری سینایس، برای یک نقش کلیدی قرارداد امضا کرده است. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

هشت ماه پس از اقدام به خودکشی ناموفق تایلر در Spring Fling، کِلِی، تونی، جسیکا، الکس، جاستین و زاک روشی پیدا کردند تا همزمان با کمک به تایلر در روند درمان، با همراهی یکدیگر بارِ بهبودی دوباره را به دوش بکشند. اما با غیب شدن یکی از بازیکنان تیم Homecoming، کلی متوجه شد تحت نظر پلیس است و یک نفر دارد همه کسانی که تحت بازجویی پلیس هستند را تهدید به فاش شدن عمیق‌ترین رازهای شخصی‌شان می‌کند.

سنگ بنای همه چیز در فصل سوم ۱۳Reasons Why پایه‌گذاری شده بود، چرا که پیامد کارهایی که حتی با بهترین نیت‌ها انجام شوند برای همیشه مسیر زندگی را تغییر می‌دهد.

سینایس قرارداد امضا کرده تا نقش دکتر رابرت المن را بازی کند، یک درمان‌گر خانواده و نوجوان دلسوز که برای کار خود از یک روش عجیب استفاده می‌کند و برای رسیدگی به سلامت روانی کلی جنسن (دیلان مینت) و کمک به او برای مبارزه با اضطراب، افسردگی و غم خود در کودکی دعوت شده است.

همان طور که از توصیف شخصیت المن برمی‌آید، او یک شخصیت قوی، سرسخت و به شدت انسانی است و در کار راهنمایی کلی برای پذیرش کمکی که نیاز دارد آن را دریافت کند بسیار ثابت قدم است. تا این که کلی بتواند با آسیب‌دیدگی خود در گذشته کنار بیاید و فرایند درمان را آغاز کند.

برایان یورکی (Brian Yorkey)، خالق این سریال و نماینده آن در یک بیانیه گفت:

از لحظه‌ای که این نقش را تصور کردیم، من به فکر گری سینایس افتادم اما به سختی حتی جرات داشتم خواب ببینم که این موضوع حقیقت پیدا کند! او یک بازیگر پخته و انسانی درجه یک است، گری دقیقا ترکیبی از سرسختی، هوش و قلبی است که شخصیت به آن‌ها نیاز دارد. همه ما از این که برای ایفای نقش محوری در فصل پایانی خود، همراهی او را داریم بسیار هیجان زده هستیم و به خود می‌بالیم.

ستاره‌های فصل سه دیلان مینت (Dylan Minnette)،در نقش کلی جنسن، برندون فلین در نقش جاستین، آلیشا بو (Alisha Boe) در نقش جسیکا، کریستین ناوارو (Christian Navarro) در نقش تونی، مایلز هایزر (Miles Heizer) در نقش الکس، راس باتلر (Ross Bulter) در نقش زاک، دیوید دروین (Devin Druid) در نقش تایلر و جاستین پرنتیس (Justin Prentice) در نقش برایس هستند.

برایان یورکی به عنوان خالق و نماینده سریال و همچنین به عنوان تهیه‌کننده اجرایی همراه با جوی گورمن (Joy Gorman) مندی تیفی (Mandy Teefey)، کریستل لیبلین (Kristel Laiblin)، تام مک کارتی (Tom McCarthy)، استیو گولین (Steve Golin) و سلنا گومز (Selena Gomez) باز می‌گردد. فصل جدید توسط Paramount Television و Anonymous Content برای شبکه نتفلیکس ساخته می‌شود. فصل سوم  ۱۳Reasons Why از ۲۳ اوت برای پخش در دسترس است. دو فصل اول به تازگی در نتفلیکس برای تماشا در دسترس قرار گرفته‌اند.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.