تریلر Birds of Prey بصورت آنلاین منتشر نخواهد شد

6 September 2019 - 16:30

تیزر تریلر جدید Birds of Prey رسما بصورت آنلاین منتشر نخواهد شد. این فیلم قرار است سال آینده اکران شود و شاهد بازگشت مارگو رابی (Margott Robbie) در نقش هارلی کوین هستیم که با قناری سیاه، شکارچی و رنی مونتویا تیم می‌شود تا از کاساندرا کین جوان در برابر ماسک سیاهِ تبهکار محافظت کنند.‌ اولین بار، در سال ۲۰۱۶ در فیلم The Suicide Squad رابی را در نقش هارلی دیدیم که یکی از دوست‌داشتنی‌ترین ابعاد فیلم بود و حالا Birds of Prey را مورد انتظارترین‌ فیلم سال ۲۰۲۰ کرده است. طرفداران از بازگشت این شخصیت تحت امر کتی یان (Cathy Yan) خوشحال هستند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

امسال کمپانی برادران وارنر در سالن H کامیک‌کان سن‌دیگو حضور نیافت. با توجه به موفقیت کلان IT Chapter Two در افتتاحیه این هفته، این استودیو کار تبلیغات خود را شروع کرده است. اواخر ماه اوت، تیزر Birds of Prey ارزیابی شد و اخیرا بصورت غیر رسمی آنلاین منتشر شده است. آن‌هایی که منتظر انتشار رسمی تریلر از سوی برادران وارنر هستند، ناامید شده‌اند و این یعنی فیلم فقط اکران می‌شود.

طبق گفته پایگاه خبری ورایتی، تریلر این فیلم بصورت آنلاین منتشر نمی‌گردد و فقط قبل از نمایش فیلم It Chapter Two در سینماها پخش می‌شود که چند بادکنک قرمز و هارلی نشان داده می‌شود که جار می‌زند با جوکر کاری ندارد.

این دقیقا شبیه اتفاقی است که برای فیلم Tenet ساخته کریستوفر نولان (Christopher Nolan) رخ داد و تیزر تبلیغ فیلم قبل از نمایش فیلم Hobbs & Shaw پخش شد اما هیچوقت رسما بصورت آنلاین منتشر نگردید. اگر هدف از این کار صرفا تبلیغات بیشتر است، باید بگوییم هیجان مربوط به فیلم Tenet خاموش شد. این تلاش برادران وارنر برای حفظ فیلم از طریق تیزر سینمایی، قابل تقدیر است اما این استراتژی تبلیغاتی با لو رفتن تیزرها، اثر خود را از دست می‌دهد. خیلی‌ها بدون خریدن بلیط فیلم IT، تریلر Birds of Prey را دیده‌اند، لذا بهتر است برادران وارنر تریلر را آنلاین منتشر کند.

منبع: اسکرین‌رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.