تریلر فصل دوم سریال Jack Ryan منتشر شد

6 September 2019 - 18:30

آمازون پرایم اولین تریلر رسمی فصل دوم سریال اکشن مهیج Jack Ryan «جک رایان» را منتشر کرد که تاریخ آغاز پخش این فصل را مشخص می‌کند. پخش فصل دوم این سریال اکشن با بازی جان کرازینسکی (John Krasinski) از ۱ نوامبر (۱۰ آبان) آغاز خواهد شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در فصل دوم، جک رایان مامور سی‌آی‌ای پس از ردیابی محموله مشکوکی از سلاح غیرقانونی در جنگل‌های ونزوئلا، برای بازرسی این موضوع راهی آمریکای جنوبی می‌شود. وقتی تحقیقات جک در حال افشا کردن یک توطئه بزرگ است، رئیس جمهور ونزوئلا ضدحمله‌ای آغاز می‌کند که به نفع جک تمام شده، و باعث می‌شود او و همکارانش ماموریتی بین‌المللی در آمریکا، انگلستان، روسیه و ونزوئلا آغاز کنند تا نقشه شیطانی رئیس جمهور را آشکار کرده و آرامش را به این کشور پرآشوب برگردانند.

در فصل دوم Jack Ryan شاهد حضور بازیگران جدیدی مثل نومی راپاس (Noomi Rapace)، مایکل کلی (Michael Kelly)، یوان آدپو (Jovan Adepo)، جوردی ملا (Jordi Mollà)، کریستینا اومانا (Cristina Umaña) و فرانسیسکو دنیس (Francisco Denis) خواهیم بود.

کارلتون کیوز (Carlton Cuse) یکی از سازندگان Lost «لاست» و گراهام رولند (Graham Roland) یکی از سازندگان Prison Break «فرار از زندان» شورانرهای این سریال هستند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.