سریال ابرقهرمانی The Boys: پیوستن بازیگران سریال Timeless به فصل دوم

6 September 2019 - 17:00

آمازون بازیگران جدیدی برای بازی در فصل دوم سریال موفق The Boys «پسران» انتخاب کرد. گوران ویسنجیک (Goran Visnjic) و کلودیا دومیت (Claudia Doumit) که در سریال Timeless با یکدیگر همبازی بودند، برای بازی در نقش‌های ثابت به فصل دوم این سریال کامیک بوکی The Boys اضافه شدند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

ویسنجیک نقش آلیستر آدانا رهبر جذاب و مخوف کلیسای مرموز را بازی خواهد کرد که در کامیک‌ها حضور نداشته است. دومیت نقش ویکتوریا نیومن عضو سرگردان کنگره را بازی خواهد کرد که او هم در کامیک‌ها حضور نداشته، اما ریشه در شخصیت‌های سیاسی کامیک‌های The Boys دارد.

سریال The Boys رویکردی متفاوت به دنیای ابرقهرمانی است که در آن ابرقهرمان‌ها در عین محبوبیت فاسد هستند و هر کاری دلشان بخواهد انجام می‌دهند. گروه The Boys چندین سال پیش برای جلوگیری از پیشروی این فساد تاسیس شده اما به موفقیت نرسیده است. حالا رهبر این گروه دوباره اعضای سابق را دور هم جمع می‌کند تا در مقابل این ابرقهرمانان تبهکار ایستادگی کنند.

کارل اربن (Karl Urban)، جک کواید (Jack Quaid)، لاز آلونسو (Laz Alonso)، تومر کاپون (Tomer Kapon)، جنیفر اسپوزیتو (Jennifer Esposito)، کارن فوکوهارا (Karen Fukuhara)، الیزابت شو (Elisabeth Shue)، ارین موریارتی (Erin Moriarty)، آنتونی استار (Antony Starr)، دومینیک مک‌الیگات (Dominique McElligott)، جسی تی آشر (Jessie T. Usher)، چیس کرافورد (Chace Crawford) و نیتن میچل (Nathan Mitchell) بازیگران اصلی سریال The Boys هستند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.