تاریخ پخش فصل جدید سریال Mad About You مشخص شد

6 September 2019 - 19:30

Spectrum Originals اخیرا تاریخی برای پخش رسمی چهارمین فصل از سریال Mad About You مشخص کرده است. پل رایزر (Paul Reiser) و هلن هانت (Helen Hunt) در نقش پال و جمی بوشمن  (Jamie Buchman) به سریال بازگشته‌اند. نیمه‌ی اول این فصل از سریال قرار است در تاریخ ۱۹ دسامبر منتشر گردد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

داستان سریال Mad About You ازدواج مدرن را به سبک خانم و آقای Buchman که پل و هلن نقش آن ها را بازی می‌کنند، را دنبال می‌کند.

سریال اصلی در NBC و در سال ۱۹۹۹ پخش می‌شد، ۲۰ سال از آن سریال می‌گذرد. شخصیت میبل (Mabel) در فصل ۶ معرفی شد. در فصل ششم از سریال و در قسمت Letters to Mabel، مردیث بیشاپ (Meredith Bishop) نقش میبل هجده ساله را بازی می‌کرد. در فصل آخر سریال میبل جوان توسط کارا دلیزا (Cara Delizia) و میبل بزرگسال توسط جنین گرفالو (Janeane Garofalo) بازی شده است.

شورانر نیمه‌ی اول سریال پیتر تولن (Peter Tolan) و Sony Pictures Television هستند. هلن هانت قرار است قسمت اول را کارگردانی کند، و دنی جیکوبسون (Danny Jacobson) به عنوان مشاور اجرایی خدمت می‌کند.

Mad About You توسط Sony Pictures TV با همکاری Comedy Dynamics تهیه می‌شود. پیتر تولن شورانر، تهیه‌کننده اجرایی است و همچنین فیلم‌نامه را می‌نویسد. هلن هانت و رایزر قرار است در کنار برایان وایس (Brian Weiss)، مایکل پلمانت (Michael Pelmont) و متیو (Matthew Ochacher) به تهیه‌کنندگی اجرایی فیلم بپردازند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.